مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:

طرح آرامش بهاری در ۱۷ بقعه متبرکه کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح آرامش بهاری در آستان مبارک ۱۷ بقعه و امامزاده شاخص استان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

طرح آرامش بهاری در ۱۷ بقعه متبرکه کرمانشاه اجرا می‌شود

حجت الاسلام محمد صالحی گفت: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه های معرفت، برپایی غرفه های انتظار و مهدویت، کودک ونوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی و مناسبتی، نصب تابلوهای نمایشگاهی و... از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری امسال در آستان مبارک امامزدگان و بقاع متبرکه استان خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور طی یکسال اخیر افزود: در نوروز ۹۹ بعلت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بقاع متبرکه این طرح وارد فاز خدمت رسانی به مردم در قالب برپایی ایستگاه های سلامت شد، اما نوروز پیش رو طرح آرامش بهاری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی اجرا می شود، البته در صورت تغییر وضعیت کرونایی کرمانشاه به نارنجی و قرمز اجرای طرح در استان منتفی خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از حضور مبلغین در طول اجرای طرح آرامش بهاری در استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۵ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۱۲ مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح آرامش بهاری همه ساله در تعطیلات نوروز در بقاع متبرکه برگزار می شود، گفت: امسال نیز بقاع متبرکه شاخص استان از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجری طرح آرامش بهاری خواهند بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها