49 پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه معرفی می‌شوند

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی از معرفی 49 پژوهشگر و فناور برتر استان در هفته پژوهش خبرداد.

49 پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه معرفی می‌شوند

کیانوش چقامیرزایی در نشستی خبری که امروز(19 آذر) برگزارشد، با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش( 22 تا 27 آذر)، اظهار کرد: هفته پژوهش امسال با عنوان " پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" نامگذاری شده و به مانند سالهای گذشته برنامه های متنوعی به مناسبت این هفته برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری برنامه های هفته پژوهش شکل متفاوتی گرفته و برای اولین بار به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی مهمترین برنامه هفته پژوهش امسال را معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان دانست و اظهارکرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، این مراسم پنجشنبه هفته آینده در آخرین روز هفته پژوهش با حضور استاندار کرمانشاه و روسای دانشگاه های استان به شکل مجازی برگزار می شود.

وی از معرفی 49 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان در این مراسم خبرداد و گفت: حدود یک سوم از پژوهشگران و فناوران برتری که در این مراسم معرفی می شوند، از دستگاه های اجرایی مختلف و مابقی هم از جامعه دانشگاهی استان هستند.

باتوجه به اینکه در مراسم هفته پژوهش سال گذشته در استان از 60 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر تجلیل شد، این مسئول درخصوص چرایی کاهش این تعداد هم توضیحاتی ارائه داد وافزود: امسال تلاش کردیم تا روی کیفیت بیشتر تاکید داشته باشیم و از سوی دیگر براساس شاخص هایی که در نظر گرفته بودیم، فقط 49 نفر را توانستیم به عنوان پژوهشگر و فناور برتر معرفی کنیم.

چقامیرزایی یادآور شد پیش از برگزاری این مراسم، طی مراسمی هم در دانشگاه رازی از 30 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر این دانشگاه تجلیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امسال هم به مانند سالهای گذشته نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان برگزار می شود، اما به شکل مجازی، گفت: متولی برگزاری این نمایشگاه پارک علم و فناوری استان است که این نمایشگاه را به شکل مجازی برگزار خواهد کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها