اکران نافرجام فیلم قدرت نمایی اراذل و اوباش معروف کرمانشاه

اکران نافرجام فیلم قدرت نمایی اراذل و اوباش معروف کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: در روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی و همچنین در بین مردم شهر کرمانشاه انتشار یافت که در این فیلم تعدادی از اراذل و اوباش در نقطه‌ای از حوالی شهر کرمانشاه اقدام به خودنمایی با سلاح و تیراندازی و همچنین قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند.

وی افزود: بازتاب انتشار این کلیپ در اذهان عمومی و القای احساس ناامنی به شهروندان، دستگیری اخلالگران نظم و امنیت را به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی استان قرار داد.

رستمی عنوان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مأموران این پلیس، متهمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی با وجود مقاومت بسیار و تلاش برای فرار از چنگ قانون در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

وی گفت: (م.ک)، (س.ب)، (م.ج) و (ع.ج) همگی از اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار شهر کرمانشاه و دارای پرونده‌های کیفری متعدد در مراجع انتظامی و قضائی هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: هرگونه اقدام از سوی مخلان امنیت و آسایش شهروندان قانونمدار، زیر ذره‌بین نیروی انتظامی قرار دارد و برابر قانون با این افراد قاطعانه برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها