واکنش مجری اخراجی تلویزیون به پوشش ژیلا صادقی و سفرش به آمریکا/ عکس

انتشار تصاویری از ژیلا صادقی، واکنش‌های متعددی در پی داشته است.

 واکنش مجری اخراجی تلویزیون به پوشش ژیلا صادقی و سفرش به آمریکا/ عکس

انتشار تصاویر جدیدی از ژیلا صادقی، مجری خبرساز تلویزیون، با پوششی متفاوت از آنچه که در صداوسیما مدنظر است، مباحث فراوانی را به همراه داشته و چهره‌های مختلف از تفاوت آشکار چنین پوششی انتقاد کرده‌اند.

یکی از این چهره‌ها، مجتبی پوربخش است؛ مجری سابق برنامه «فوتبال یک» شبکه ورزش صداوسیما که پس از التهابات اجتماعی سال گذشته، از تلویزیون کنار گذاشته شد. پوربخش که پیش از آن به دلیل پرده برداشتن از ابتلایش به سرطان در کانون توجه قرار گرفته بود، پس از ماجرای قطع همکاری‌اش با تلویزیون، تبدیل به یکی دیگر از منتقدان اجتماعی شد.

این مجری اخراجی، در تازه‌ترین نقد‌های تندوتیزش به سراغ ژیلا صادقی رفته و با انتشار تصاویر جدید این مجری زن، چند کنایه تندوتیز به او زده است. ژیلا صادقی پیش از این با حضور در برنامه کامران نجف‌زاده گفته بود شهروند آمریکا است و به این کشور رفت و آمد دارد. پوربخش با اشاره به همین مورد نوشته که امیدواریم ایشان برای تمدید اقامتشان به آمریکای جنایتکار نرفته باشد. اشاره به عبارت جنایتکار اولین طعنه تندی است که پوربخش به ژیلا صادقی می‌زند. او در بخش دوم نقدهایش هم با استفاده از عبارتی نه چندان مناسب از اینکه ژیلا صادقی نسخه‌ای دیگر برای مردم در این شرایط می‌پیچد، ولی خودش به گونه‌ای دیگر عمل می‌کند، تناقض موجود را پررنگ‌تر می‌کند.

2024790_700

 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مهدی
    5

    این آدم مصداق منافق و مزدور صهیونیست ها می باشد تا کی باید امثال ایشان اجازه داشته باشند دین و ایمان مردم رو بازیچه نفاق شأن کنند

    نظرات شما -
    • دو رویی
      1

      اون جوراب شلواری تنگ آخه خیلی به سن و سالت میاد با او پاهای کجت, برو خودتو بپوشون بدجوری بدن نماست نه از جنبه زیبایی بلکه از جنبه بی ریختیش..... بعد حداقل روسریت هم مثل صدا و سیما که خودتو داری خفه میکنی سرت کن اگه راست میگه . یا لااقل اون روسری فرومالیترو هم مثل بقیه چیزا دربیار

    • ناشناس
      1

      جوراب شلواری نیست، شلواره

  • ناشناس
    4

    ایشون ساز میزنه تا هسته

  • ناشناس
    1

    تقصیروگناه این افرادنیست حاکمیت افرادریاکارومنافق برورش می دهد

  • ناشناس
    2

    چندش

  • ناشناس
    1

    نمونه ومشت از هزاران خروار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها