رضا فیاضی، بازیگر پیشکسوت در گفتگو با خبرفوری:

در تلویزیون کلمه عزیزم و گل سرخ قدغن بود! / بازیگران در شبکه نمایش خانگی لخت می‌شوند

یک بازیگر پیشکسوت گفت: اگر قرار است در تلویزیون دکمه آخر یقه‌ام را هم ببندم، چرا در شبکه‌های نمایشی، بازیگران لخت می‌شوند و به سونا و حمام می‌روند؟

در تلویزیون کلمه عزیزم و گل سرخ قدغن بود! / بازیگران در شبکه نمایش خانگی لخت می‌شوند

رضا فیاضی در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: شبکه نمایش خانگی، با تلویزیون یکدست نیست. همه ما مردم این کشور هستیم و بازیگرها نیز همان بازیگرها هستند، اما اتفاقاتی در شبکه نمایش خانگی می‌افتد که در صداوسیما نیست.  اگر قرار است در تلویزیون دکمه آخر یقه‌ام را هم ببندم، چرا در شبکه‌های نمایشی، بازیگران لخت می‌شوند و به سونا و حمام می‌روند؟ 

این بازیگر پیشکسوت گفت: زمانی حتی در گفتن کلمه عزیزم و بازی شطرنج و گل سرخ محدودیت داشتیم. من ایرانی‌ام و مملکت خودم را دوست دارم. عاشق فرهنگ و تمدن ایرانی‌ام. هم خانواده و فرهنگ خانواده را می‌شناسم، در ادبیات و فرهنگ کشور خود قلم هم زده‌ام. این مسائل بدیهی است و آدم دوست دارد در مملکت خودش کار کند.

وی افزود: پس از کودکان دهه شصت، در دهه های بعدی، کودکان ما چه خاطره‌ای دارند؟ چه کسی برای کودکان ما خاطره‌سازی می‌کند؟ چرا از اشخاص با تجربه و متخصص در زمینه کودک استفاده نمی‌شود؟ افرادی مثل من تجربه و تخصص دارند در حوزه کاری خود قرار نمی‌گیرند؛ درصورتی که من نویسنده و کارگردان هستم. من سال‌ها برای کودکان کار کردم و انتطار دارم از من استفاده شود اما در تمام برنامه‌ها جوانان بی تجربه را می‌بینیم که از تجربه پیشکسوتان استفاده نمی‌کنند.

فیاضی گفت: بی علاقگی مسئولین به کار و دنیای کودک مشکل‌ساز شده‌است. اگر به این موضوع اهمیت داده می‌شد شرایط جامعه ما بسیار متفاوت می‌شد و در فرهنگ تاثیر قطعی داشت.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    39

    شبکه نمایش خانگی باید با نظارت صدا و سیما هنجار شکنی هاش کمتر شود که این خیلی بهتر میشه

  • ناشناس
    2

    بهترین کار را می کنند ،هرچیزی را قاچاق کنی بدتر میشود

  • ناشناس
    4

    مشکلات وبدبختی مردم اجازه دیدن عکس را هم به مردم نمی‌دهد کسی وقتش را صرف دیدن فیلم سریال یا نمایش خانگی نمی‌کند

  • ناشناس
    4

    افراط و تفریط. از اونور جهنم داره میزنه بیرون.

  • ناشناس
    5

    نگران نباش عزیزم، تا چند وقته دیگه شبکه های خانگی هم نابود می کنن

  • ناشناس
    2

    مثل اینکه اینا تو یه دنیای موازی هستن که توش نمایش خانگی همه لختن تروخدا مام ببرید اونجا من نمیدونم چرا ما نمایش خانگی میبینیم همه تا زیر گلشون هم پوشیدس یا شاید تعریف لخت رو بلد نیستید میدونید لخت یعنی چی دیگه لباس بر تن نداشتن! اگه استینت کوتاه باشه یغه باز باشه یا دمپا کوتا لخت حساب نمیشه ها حالا باز خودتون میدونید

    نظرات شما -
    • هادی
      4

      بله تعریف ها همه تغییر کرده ،مثلا از بیشتر مردها بپرسی غیرت چیه تعریفشون با قبل عوض شده الان دیگه مشکلی ندارن خانومشون مانتوی تنگ بپوشه ویه جوون 20 ساله نگاه کنه و... اساسا معنی غیرت رو هم عوض کردن یا بعضیاشونم اساسا نمیدونن غیرت چی هست وبا کدوم غ
      حالا این شده تعریف شده بله هر کی از لخت یه تعریفی داره یکی هم لخت مادرزاد باشه شاید باز بعضیا نگن بهش لخت!

  • ناشناس
    0

    خبر فوری خودت هم فیلمی هستی
    یا کامنت همه پستها را ببند یا گزینشی باز نکن
    بخدا بزار مردم نظرشونو بگن
    ماهمه روزی میمیریم

    نظرات شما -
    • پوریا
      5

      میلیاردها لایک دوست عزیز...


      گرچه اون مطالبی که کامنتش بسته س، مشخصه نظرات اکثریت در موردش چیه...، ولی بازم از خبر فوری ممنونیم که با وجود محدودیتهایی که همه مون ازش خبر داریم ، از همه سایتها بیشتر آزادی بیان رو رعایت میکنه.

      متشکریم.

    • 2

      منم وقتی مزخرفات را میخونم ونمیتونم حداقل جواب مورد نظرم را بدم خیلی شاکی میشم .اما خب از طرفیم میدونم خبر فوریم تقصیر ندارد دوتا نظر منتشر کند درشا میبندند وهمینم ازمون می گیرند .

  • محمد
    12

    شبکه نمایش خانگی انگار نه انگار اینجا جمهوری اسلامیه، دیالوگهای جنسی، اکتهای جنسی ، داستان ها و فانتزی های جنسی. همه چی پخش میشه توش.

    نظرات شما -
    • 4

      من فیلماشونو دیدم تقریبا در تمام سریالاشون یه زن آرایش کرده با لباس نامناسب و زشت میارن بعد مردا دماغشون میچسبونن به دماغ زنه و بهش میگن عشق!!!!

  • همرزم هادی
    2

    متاسفانه عملکردبه دورازواقعیات جهان وبسیارکودکانه صداوسیماباعث شدجامعه زیادی ازمردم به سمت رسانه های بیگانه بروند وخوراک خوبی برای آنهایی شوند که ایران را دوست ندارند کجای دنیا وسط مسابقات برنامه رابه عقب می‌برند به خاطر یک خانمی که دراروپا زندگی می‌کند این روش اعصاب مخاطب رانابودمیکندآن هم وقتی مخاطبان ازگروه های جوان کشورباشندیااینکه یک خانم مجری درهنگام مصاحبه باهمان برنامه خبری حرف زیرزمین طرف می‌گذاره آن هم بصورت بسیار غیرحرفه ای مطمئن باشید مخاطبان شما اینها راخوب می فهمند وبرای کشف حقیقت به سمت رسانه های بیگانه میروند واین بسیار مخرب است وتنها راه برون رفت ازاین معضل استقلال رسانه ملی است ضمن اینکه ازبرنامه هایی باحضور روحانیان دررسانه باید کمتروباکیفیت تر استفاده شود واقعیت این است اگر بفهمید

  • ناشناس
    0

    یقه خخخخخخخخ

  • ناشناس
    1

    بقول شاعر : کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ!

  • Amador
    0

    دیگه هیچ نقشی به اندازه زیزیگولو برا استاد نگرفت اوج کارش بود خدا حفظش کنه

    نظرات شما -
    • ✌✊
      0

      درست میشه این جمعه بیاید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها