جواد عزتی و مه لقا باقری زوج سینمای ایران جدا شدند؟

شایعه جدایی جواد عزتی و مه لقا باقری در فضای مجازی پیچیده است.

جواد عزتی و مه لقا باقری زوج سینمای ایران جدا شدند؟

جواد عزتی فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد و حالا همسرش خانم مه لقا باقری نیز از بازیگر شناخته شده است. جواد عزتی بازیگر نقش منصور در هزارپا، بود. جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کردند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند. به تازگی شایعه جدایی جواد عزتی از همسرش مهلقا باقری در فضای مجازی پیچیده است که توسط هیچ کدام تائید و یا تکذیب نشده است.

جواد عزتی مجرد شد؟

مه لقا باقری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود که منتشر کرده است درباره فراموش کردن تجربیات گذشته نوشته است که همین بهانه ای شده است تا کاربران فضای مجازی شایعات جدایی او از جواد عزتی را دوباره داغ کنند. البته به نظر می رسد این خبر نیز شایعه است و  جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری نیز واکنشی به این اخبار نشان ندادند.

مه لقا باقری نوشته است: گذشته هایت را ببخش زیرا انها مانند کفش های کودکی ات نه تنها برایت کوچک هستند بلکه تو را از برداشتن قدم های بزرگ باز می دارند.

جواد+عزتی+_+مهلقا+باقری

منبع: شمانیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مهم نیست
    3

    بهتر
    لااقل یه بچه رو نمیارن تا بدبخت بشه
    جدابشن واسه جامعه هم بهتره
    زنده باد زندگی مجردی و دنیای بدون بچه و پیر مردهای خرفت

  • ناشناس
    18

    این زوج هنری با وجود گذشت ۱۷ سال از زندگی مشترک هنوز صاحب فرزند نشده اند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      منتظر دستور شما بودند قربان
      کوتاهی از شما بود که بهشون دستور ندادید

    • ناشناس
      14

      به ناشناس ۰۰۴۹:۵۰: دختر و پسری ازدواج دائم می کنند که بخواهند تشکیل خانواده بدهند و از خود نسلی به جای بگذارند وگرنه برای تأمین نیازهای عاطفی و جنسی چه نیازی به ازدواج دائم هست؟! ازدواج موقت کفایت می کند!

    • 1

      دختر و پسری ازدواج دائم می‌کنند که بخواهند تشکیل خانواده بدهند و از خود نسلی به جای بگذارند؟ نه. خیلی دختر و پسرها هستند که ازدواج دائم می‌کنند و تشکیل خانواده می‌دهند بدون اینکه بخواهند از خود نسلی به جای بگذارند چون به خوبی می‌دانند که اگر از یک حیوان بی‌آزار بی‌سرپناه و بی‌سرپرست مراقبت کنند ازشش خیلی بیشتر از این هست که یکی مشابه خودت تولید و به دنیا اضافه کنند

  • دانا
    1

    در بین هنر پیشه ها این زدواج و چند سال بعد طلاق یک همه گیری عادی شده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه تنها در بین بازیگرها بلکه در بین همه مردم.
      تفاوتشون اینه که بازیگرها چون پوشش خبری دارند جداییشون فوری تیتر خبرها میشه و زیاد جلب توجه میکنه ولی در مورد مردم معمولی پوشش خبری در کار نیست

  • ناشناس
    0

    ۱۰:۲۲:۲۶ حتما ازدواج موقت توی خونواده و طایفه شما رسمه. همه مردم مثل شما نیستن. کار پاکان را قیاس از خود مگیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها