تحقیقات کمیته استیناف از اعضای حامی مالی سابق تیم ملی فوتبال در پرونده پیروانی

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در صدد است تا از ۲-۳ عضو حامی مالی سابق تیم ملی فوتبال تحقیق کنند.

تحقیقات کمیته استیناف از اعضای حامی مالی سابق تیم ملی فوتبال در پرونده پیروانی

پس از حواشی که برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و این مدیر فوتبالی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد و سپس در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود، حالا خبر می رسد، مسئولان کمیته استیناف، تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی را به پایان بردند و تنها تحقیق از ۲-۳ نفر از اعضای حامی مالی سابق تیم ملی فوتبال باقی مانده است.

هنوز رای قطعی از سوی کمیته استیناف مبنی بر پرونده افشین پیروانی اعلام نشده اما تا کنون بیشتر بررسی پرونده به اتمام رسیده و قرار است، فردا ( سه شنبه ) در کمیته استیناف جلسه ای تشکیل شود و ۲ عضو سابق حامی تیم ملی در آن نشست شرکت کنند و توضیحاتی دهند تا بررسی ها به پایان برسد و تصمیم گیری انجام شود.

بر همین اساس گفتگو کردیم با مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: قرار است روز سه شنبه در کمیته استیناف تشکیل جلسه و تحقیقات بیشتری انجام دهیم. درباره زمان اعلام حکم پس از بررسی ها نهایی تصمیم گیری خواهیم کرد و به طور قطع انجام خواهد شد.

همچنین دادرس در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت تماشاگران خونه به خونه از دیدارهای خانگی خاطرنشان کرد: هنوز اعتراض باشگاه بابلی به دست ما نرسیده است و به صحبت های شفاهی هم کاری نداریم و همه چیز باید به صورت قانونی و کتبی به دست ما برسد تا پیگیری کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها