ارتفاع برف در چلگرد به 19 سانتی‌متر رسید

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش در کوهرنگ را 21 میلی‌متر دانست و گفت: ارتفاع برف حاصل از سامانه فعال در کوهرنگ، تا این ساعت 5 سانتی‌متر و میزان کل ارتفاع برف چلگرد 19 سانتی‌متر است.

ارتفاع برف در چلگرد به 19 سانتی‌متر رسید

«مهرداد قطره» اظهار کرد: بیشترین میزان بارش این سامانه که از بعد از ظهر دیروز از منطقه غرب فعالیت خود را در استان آغاز کرده، از مالخلیفه به میزان 24 میلی‌متر گزارش شده است.

وی ادامه داد: با فعالیت این سامانه از دیروز تا این ساعت، میزان بارش در شهرکرد 2 میلی‌متر، بن 1 میلی‌متر، سامان 2 میلی‌متر، سورشجان 6 میلی‌متر، لردگان، فارسان و فرخشهر 5 میلی‌متر، بلداجی 2 میلی‌متر، آورگان 13 میلی‌متر، دزک 18 میلی‌متر، شلمزار و هارونی 10 میلی‌متر و پل زمانخان 2 میلی‌متر گزارش شده است.

قطره میزان بارش در کوهرنگ را 21 میلی‌متر دانست و خاطرنشان کرد: ارتفاع برف حاصل از سامانه فعال در کوهرنگ، تا این ساعت 5 سانتی‌متر و میزان کل ارتفاع برف چلگرد 19 سانتی‌متر است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان یادآور شد: دمای کنونی هوای شهرکرد 3 درجه بالای صفر است و پیش‌بینی می‌شود صبح فردا شاهد کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دما را در استان شاهد باشیم که این وضعیت تا زمان ورود موج ثانویه بارش‌ها در ظهر چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها