تخلفات مراکز سونوگرافی زیر ذره‌بین تعزیرات/ سرکیسه کردن بیماران برای بازرسان محرز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری از عدم درج قیمت و اخذ هزینه بالاتر از نرخ مصوب از بیماران در مراکز سونوگرافی شهرکرد خبر داد.

تخلفات مراکز سونوگرافی زیر ذره‌بین تعزیرات/ سرکیسه کردن بیماران برای بازرسان محرز شد

محمدرضا عمرون امروز از اجرای گشت مشترک نظارت بر غرفه‌های صنایع‌دستی در سطح شهر شهرکرد خبر داد و گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این موضوع در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد 10 بازرسی از غرفه‌های ارائه‌دهنده صنایع‌دستی و لباس محلی صورت گرفت و خوشبختانه تخلفی در این رابطه مشاهده نشد و نظارت بر غرفه‌های صنایع‌دستی شهرستان بروجن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به گزارشات مردمی رسیده از مراکز سونوگرافی شهرستان شهرکرد در رابطه با رعایت نکردن تعرفه مصوب، گفت: کارشناسان تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با همراهی معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناس بیمه سلامت استان جهت نظارت بر روند ارائه خدمات از هفت مرکز بازرسی به‌ عمل آوردند.

عمرون، عدم درج قیمت و اخذ هزینه بالاتر از نرخ مصوب از بیماران را از عمده تخلفات مراکز سونوگرافی شهر شهرکرد عنوان و اظهار کرد: این مراکز تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کنند بنابراین تخلفات آن‌ها توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت جمع‌بندی و جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.


منبع: فارس

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها