درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری از رئیس‌جمهور

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌ ای خواستار انتصاب استاندار بومی، توانمند، فسادستیز، انقلابی برای این استان شدند.

درخواست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری از رئیس‌جمهور

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا برای انتصاب استاندار این استان از نیروی بومی با ویژگی‌هایی از جمله ولایت‌مداری، فسادستیزی، انقلابی، توانمند در حوزه مدیریت استفاده کند.

متن این بیانیه بدین شرح است

تجلی الفت و وحدت ملی، در روزهای انقلاب در سال‌های دفاع مقدس و در صحنه‌های پس از پیروزی تا به امروز نشان از خط وفاق و همبستگی در گرو امر ولایت بود که دل‌ها را به هم پیوند می‌داد و گام‌ها را در یک مسیر قرار می‌داد، رجاء واثق داریم که این رمز و راز شکوه، اقتدار و پیروزی را به‌عنوان «اکسیر اعظم» باید حفظ کرد و در تقویت آن کوشید.

اینک که پس از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و مضاعدت‌های ملت قهرمان ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی فرزند مکتبی و انقلابی عهده‌دار مسئولیت خطیر شده است، بارقه‌های امید در چشم و دل ملت بزرگ ایران و استان شهید پرور چهارمحال و بختیاری جوانه زده است، همگان انتظار می‌کشند تا با انتخاب استاندار انقلابی، ولایی و فسادستیز و بومی، مسیر پیشرفت و شکوفایی استان بیش از پیش هموار شود و غبار فقر و فلاکت و بیکاری و مشکلات آبی از چهره مظلوم مردم چهارمحال و بختیاری رخت بندد.

همچون همیشه وحدت و همدلی تمامی جریان‌ها و گروه‌های انقلابی چهارمحال و بختیاری که دل در گرو این انقلاب دارند مورد تاکید و تایید است.

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور و جناب آقای دکتر وحیدی وزیر کشور ، اعضاء شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ارج نهادن به تمامی گزینه‌های مطرح اعلام می‌داریم خواسته مردم مظلوم و ستم‌کشیده چهارمحال و بختیاری انتخاب و انتصاب استاندار بومی با شاخصه‌های عدالت طلبی، فساد ستیزی، انقلابی و ولایی، بابرنامه و کارآمدی است.

از این رو حمایت بی‌شائبه خود را از گزینه‌های بومی اعلام کرده و تقاضامندیم با انتخاب احدی از بین گزینه‌های بومی برای پست استانداری چهارمحال و بختیاری را در مسیر پیشرفت و شکوفایی و توسعه استان یاری فرمایید.

از نمایندگان انقلابی چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می‌رود متحد، یکدل و همراه با مردم ولایی استان ضمن تلاش برای حل مسائل و مشکلات، مطالبات به‌حق مردم استان را در سطوح عالی دولت و مجلس مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها