برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری نیازمند ۸۳ میلیارد تومان اعتبار است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان نیازمند ۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری نیازمند ۸۳ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم از شهرکرد ، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست ویژه بررسی مشکلات چهارخطه شدن محور ارتباطی شهرکرد - شلمزار با تسلیت در گذشت 6 تن از جمله اعضای یک خانواده در حادثه رانندگی عصر روز سه شنبه در این مسیر اظهار داشت: تاکنون 60 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که برطرف کردن این تعداد نقاط حادثه‌خیز 836 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و امسال 400 میلیارد ریال از این میزان اعتبار پیش‌بینی شد.

وی با تاکید بر رفع تمامی نقاط حادثه خیز استان تا پایان سال 1397 بیان کرد: برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان باید نسبت به احداث راه‌های ارتباطی جدید در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوط قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احساس می‌شود در چهار خطه شدن محور ارتباطی شهرکرد - شلمزار تاکنون سستی شده است خاطرنشان کرد: معرفی افراد مزاحم و مانع در اجرای پروژه‌ها به مراجع قضایی و مردم و برخورد جدی با متخلفان باید در اولویت کاری مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه راه‌های ارتباطی استان قرار گیرد.

عباسی تصریح کرد: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان باید از فردا نسبت به فعال کردن طرح چهار خطه شهرکرد - شلمزار اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توافقات صورت گرفته با مالکان برخی زمین‌های واقع در طرح احداث باند دوم چهار خطه شهرکرد - شلمزار خاطرنشان کرد: اکنون نباید توافقات قبلی در رابطه با این موضوع نادیده گرفته شود لازم است عملیات اجرایی آن بخش از طرح چهار خطه شهرکرد - شلمزار که در مالکیت دولت قرار دارد با اولویت انجام شود.

وی با بیان اینکه نامناسب بودن وضعیت راه‌ها به ویژه در نزدیکی مرکز استان شایسته مدیران نیست، گفت: ایجاد باند کندرو ویژه وسایل نقلیه سنگین در گردنه‌های استان مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد تا تصادفات دسته جمعی در این مسیرها کاهش یابد.

منبع: تسنیم

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها