ملی پوش پرتاب نیزه: نگاه من حضور در المپیک و کسب مدال است

ملی پوش پرتاب نیزه: نگاه من حضور در المپیک و کسب مدال است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، سحر ضیایی قهرمان پرتاب نیزه بانوان کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: از سال 91 با تشویق پدر و مادر و به دلیل اشتیاق به رشته‌های رکوردی وارد رشته دوومیدانی و پرتاب نیزه شدم.

وی که از سال 91 تاکنون عنوان دار مقام‌های اول رده‌های سنی پرتاب نیزه بانوان کشور، سوم مسابقات بانوان غرب آسیا و عضویت در سال 92 و 95 را در کارنامه ورزشی خود دارد ادامه داد: طی سال‌های 93 و 94 به دلیل مصدومیت دور از میادین ورزشی رشته دوومیدانی بودم و بعد از رفع دوران مصدومیت به عرصه ملی برگشتم و سعی و تلاشم کسب رکورد و مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه 96 در هندوستان برگزار می‌شود، است.

ملی پوش تیم دوومیدانی بانوان کشور توجه بیشتر به ورزش بانوان در کهگیلویه و بویراحمد، حمایت مالی ورزشکاران و نگرش مثبت جامعه و والدین به حضور بانوان در میادین ورزشی را یکی از دغدغه‌های خود دانست و خواستار ایجاد محیط امن، امکانات مناسب ورزشی و نگاه ویژه مسئولان استانی به ورزش بانوان استان شد.

ضیایی در ادامه از برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه 96 در کشور باکو و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در تیرماه 96 در کشور هندوستان خبر داد و افزود: ورودی مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های جاکارتا 55 متر و برای مسابقات کشورهای اسلامی 52 متر تعیین شده که امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش استان و مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان بتوانم با کسب ورودی برای این مسابقات افتخار ورزش استان در کشور باشم.

وی تنها رقیب خود در مسابقات قهرمانی پرتاب نیزه بانوان کشور را ثریا قلیچ نیازی از گلستان دانست و افزود: رکورد قبلی ثبت شده من در مسابقات لیگ بر‌تر بانوان کشور 45 متر و 33 سانتی‌متر بوده که با تلاش و تمرینات مستمر و روزانه سعی در شکستن رکوردهای ملی و حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه وردوی المپیک است.

ضیایی که به همراه برادر خود در تمرینات روزانه حضور دارد، ضمن تشکر از مربی فعلی خود امید محمد محمدی رئیس هئیت دوومیدانی استان که با تمرینات برنامه ریزی شده در آماده سازی این ورزشکار ملی پوش نقش بسزایی داشته و دارد ادامه داد: قطعا ورزش کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیل خوب و بالقوه‌ای برخورد بوده و هست و تنها مشکل اصلی قهرمانان و مدال آوران ورزش استان نبود حامی و اسپانسر است.

این ملی پوش دوومیدانی بانوان، نبود سالن مناسب تمرینات با توجه به شروع فصل سرما یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های قهرمانان این رشته برشمرد و خواستار تجهیز نمودن سالن و پایگاه دوومیدانی استان شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها