رودخانه سرباز طغیان کرد/ ویدئو

بر اثر فعالیت سامانه مونسون در جنوب استان سیستان و بلوچستان و ‌بارندگی شدید امروز، رودخانه سرباز ‌طغیان کرد‌ و در بخش مرکزی شهرستان سرباز سیلاب جاری شد.

رودخانه سرباز طغیان کرد/ ویدئو

بر اثر فعالیت سامانه مونسون در جنوب استان و طغیان رودخانه کاجو راه ارتباطی 33 روستای حوزه کاجو و ساربوک به مرکز شهرستان برای چندمین  بار بسته شد.

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: این راه‌های روستایی که از هفته‌های قبل مسدود شده بود به علت تدوام فعالیت سامانه مونسون و سیلاب‌های پی در پی رودخانه کاجو همچنان مسدود مانده است.

هاشم‌زهی افزود: 17 هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از 10 روز قبل هیچگونه راه ارتباطی به مرکز شهرستان ندارند. 

وی گفت: در شبانه روز گذشته از ایستگاه باران سنج دهیرک کاجو 25 میلیمتر، ساربوک 14 میلیمتر, شهر قصرقند 7.5 میلیمتر و هلنچکان 8 میلیمتر باران گزارش شده است.

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان قسمتی ابری تا ابری و غبارآلود، تا یکشنبه شب در منطقه بلوچستان واقع در نیمه جنوبی استان رگبار شدید و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه‌ای و گردوخاک، احتمال برخورد صاعقه با تاکید بر بعدازظهر امروز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا اواسط هفته در نواحی شمالی بادشدیدو گردو خاک نقاط مستعد توفان گردو خاک خواهیم داشت. طی این مدت در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی افزایش غبار و بادوگردوخاک با شدت کمتر نسبت به شمال استان رخ خواهد داد. دریای عمان به ویژه در مناطق شرقی مواج پیش‌بینی می‌شود.

در پی بارندگی شدید امروز رودخانه سرباز هم‌اکنون طغیان کرده و در روستای «گوردر» از توابع بخش مرکزی شهرستان سرباز سیلاب جاری شده است.

حجم ویدیو: 6.03M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    جناب آقای سعیدی نماینده عزیز و فهیم کل ایران لطفا فکری برای حفاظت از آب برای پاره تن ایران بکنید

    نظرات شما -
    • ✌✊
      0

      هنوز وقت بسیار است اینا میگن انشاالله درست میشه درست میشه درحاله اقدامه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها