گفتگوی دبیر ستاد امر به معروف با خبر فوری/ بخش دوم

اگر پولدارها بگویند حجاب را رعایت نمی‌کنیم و پولش را می‌دهیم، چه؟/ دانشگاه‌ها را تفکیک جنسیتی کنیم/ فرزندان مسئولان اکثرا در اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا هستند

دبیر ستاد امر به معروف در پاسخ به این سوال که اگر پولدارها بگویند حجاب را رعایت نمی‌کنیم و پولش را می‌دهیم چه اقدامی می‌کنید، پاسخ داد: پولدارها پول دوست‌تر هستند و سخت‌تر پول خرج می‌کنند، مثلا وقتی قرار است بنزین ۱۰۰۰ تومان گران شود، ماشین های شاسی بلند ساعتها در صف می‌ایستند.

اگر پولدارها بگویند حجاب را رعایت نمی‌کنیم و پولش را می‌دهیم، چه؟/ دانشگاه‌ها را تفکیک جنسیتی کنیم/ فرزندان مسئولان اکثرا در اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا هستند

 سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی در گفتگو با خبر فوری با طرح این سوال که چه اشکالی دارد دانشگاه‌ها را تفکیک جنسیتی کنیم؟، مدعی شد که «با جدایی دختران و پسران، علم رشد می‌کند» و گفت: وقتی از من سوال می‌کنند که چرا دانش‌آموزان وقتی به سن بلوغ نرسیده‌اند تفکیک جنسیتی هستند و وقتی به دانشگاه می‌روند مختلط می‌شوند، جوابی ندارم بدهم؛ کلاس اول دبستان تفکیک جنسیتی داریم اما وقتی به سن ۱۸سال می‌رسیم در اوج مسائل جنسیتی اختلاط داریم.

یک دانشگاه فقط برای پسران باشد و یکی فقط برای دختران

وی گفت: بنده قائل به این هستم که وقتی مسائل جنسیتی را به محیط آموزشی می کشانیم، لطمه‌های علمی و روحی ایجاد می‌کند.

هاشمی گلپایگانی بیان کرد: نمی‌شود در کلاس‌ها دیوار کشید اما چه اشکالی دارد وقتی مثلا در دانشگاه آزاد دو ساختمان دارد، در دفترچه کنکور امسال بنویسد یک دانشگاه فقط برای پسران و یکی فقط برای دختران؟

او با بیان اینکه خانواده‌ها از تفکیک جنسیتی استقبال می‌کنند چراکه خانواده‌ها محیط امن می‌خواهند، اظهار کرد: در دنیا ۲۱ دانشگاه و کالج تفکیک جنسیتی کردند؛ حتی برخی دانشگاه‌ها در آمریکا نیز تفکیک جنسیتی شده‌اند.

این بخش گفتگو را ببینید.

امروز چادری‌ها به جای بدحجاب‌ها جریمه می‌شوند

دبیر ستاد امر به معروف در ادامه این گفتگو با بیان اینکه امروز چادری‌ها به جای بدحجاب‌ها جریمه می‌شوند، گفت: الان خانواده معمولی ما می‌توانند چادر بگیرد برای بچه خود؟ وزارت صمت مسئول این موضوع است. واقعا جمهوری اسلامی نمی‌تواند مشکل چادر را در مملکت حل کند؟

او ادامه داد: مسئول سواحل الان پس از آزادسازی چه کسی است؟ از سواحل خبرهای خیلی بدی می‌شنویم! وزیر کشور باید پاسخگو باشد

هاشمی گلپایگانی منتقد وزارت فرهنگ دولت روحانی بود و گفت: هیچ فیلمی مثل فیلم دینامیت آمر به معروف را نزد. آقای کارگردان فیلم دینامیت آمدند و گفتند که وزارت ارشاد دولت قبل از کارگردان فیلم دینامیت تعهد گرفته است که برخی از صحنه‌ها حذف شوند تا آمران به معروف شبیه آدم‌های بی محتوا و لوده باشند.

این بخش گفتگو را ببینید.

در دولت گذشته حتی فرزندان سران قوا در خارج از کشور بودند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر منتقد حضور فرزندان مسئولان کشور در خارج از کشور نیز هست. او گفت: در دولت گذشته متاسفانه حضور فرزندان مسئولین در خارج از کشور تبدیل به یک برند شده بود. آقایان سرا قوا و معاونین رئیس جمهور می‌گفتند بچه ما خارج است اما بعد از این تغییر و تحولات، این مسئله کم شد.

هاشمی گلپایگانی با انتقاد از اینکه فرزندان برخی مسئولین اکثرا در اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا هستند، بیان کرد: خیلی بد است که حتی مدیران میانی نیز فرزندان خود را به خارج می‌فرستند. البته به علت افزایش قیمت دلار توانایی مسئولین برای فرستادن فرزندان به خارج کمتر شده است.

این بخش گفتگو را ببینید.

بخش اول گفتگو با هاشمی گلپایگانی را اینجا ببینید. همچنین می توانید نسخه کامل این گفتگوی جنجالی را در یوتیوب خبر فوری به آدرس زیر تماشا کنید:

https://youtu.be/FUXF5Rp1wt8

حجم ویدیو: 3.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    2

    هقب مونده های بدبخت!!!!!!!!!

  • زهره
    1

    هر روز یه سازی می زنید هزار مدل حرف می زنید هزار مدل تحلیل میکنید.......
    به نظرم اینکه آدم تو ایران زندگی کنه و روانی نشه یه معجزه است........

  • حسن
    2

    متاسفانه وقتی متحجر بعضی افراد دارند همین می شود در دانشگاه هر کس دنبال عشق و عاشقی برود بعد از سه ترم مشروطی اخراج می شود دو جوان در کلاس تازه رقابت علمی می کنند و باعث رشد آنان می شود.اگر چنین است بیمارستان ها هم تفکیک جنسیتی کنید پزشکان و غیره . چرا فقط دولت گذشته از پیروزی انقلاب تا حالا مدیران نظام فرزندان خود خارج نشین بودند . شما اینستگرام و واتس اپ موجب فساد و خانه خراب کنی جامعه شده را حذف کنید اگر توانایی دارید

  • علی
    4

    این ره میروید به ترکستان هست عرابی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      21

      چون قشنگ حرف زد و می خواهد بساط شماها را جمع کند؟

  • گلپایگانی سمرقندی
    2

    بچه هات کجان!!!!؟ شیطون بلا

  • سعدیان
    1

    هر گز نمی تواند درک کند که وقتی دو دانشگاه باشد هر دانشگاهی استاد خودش را هم می خواهد و ایا تامین استاد دو دانشگاه میسر خواهد بود ؟ مطلب دوم در کشورهایی که به اوج پیشرفت وتکنولوژی وهمه علوم رسیده اند اکثرا دانشگاه هایشان مختلط است پس چرا در ان کشورها افت علمی وجود نداشته است ؟ سوم کشوری چون افغانستان که دهها سال است تفکیک جنسیتی در محیط های اموزشی خود دارد پس چرا عقب افتاده ترین وفقیرترین کشورجهان از بعد علمی است ؟ اقا اگر به دنبال دیده شدن هستی راه ومسیرش هجو گویی وتوسل به خزعبلات نیست واگر از جایی اجیر شده ای برای به هم ریختن جامعه ایرانی خدا روزی ات را جای دگر بدهد .

  • ناشناس
    3

    آمارهای شما سلیقه ایست فسادجنسی در ایران راما مردم می بینیم کروکور که نیستیم حالا شما فلسفه بچین چرا فسادحتی باتعریف ماازان درغرب کمتراست درغرب اگر همسرکسی بادیگری رابطه داشته باشدخیانت کرده و طلاق میگیرد ودرایران میگویند صیغه کرده وحق طلاق هم نداری مگر قانون آمده باشد همه این مفاسدجنسی به نام صیغه میشودحلال وفسادهم نیست ولی درغرب یک موردش هم خیانت است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منفی میدی بگوکجاش غلطه ای ربات

  • نعمت
    1

    هاشمی گلپایگانی با انتقاد از اینکه فرزندان برخی مسئولین اکثرا در اروپا، آمریکا، استرالیا و کانادا هستند، بیان کرد: خیلی بد است که حتی مدیران میانی نیز فرزندان خود را به خارج می‌فرستند. البته به علت افزایش قیمت دلار توانایی مسئولین برای فرستادن فرزندان به خارج کمتر شده

    سلام
    برادر من، یا شما نمیدانی یا این که میدانی و مامور پنهان کاری هستی،
    قیمت دلار گرانتر بشه یا نشه ، مسئولین همچنان فرزندان خود را در آمریکای کافر و انگلیس بی شرف نگه خواهند داشت چون برای بدست آوردن دلار از اول هم قرار بر رانت خواری و دزدی بوده و تا الان هم هست وادامه داره
    این که جنابعالی میفرمایید کمتر شده احتمالا دیگه زادو ولد نکرده اند یا این که زالو زاده ها هنوز به سن مجاز نرسیده اند والا تا الان اونها هم رفته بودن پیش بابا بایدن

  • حسین یوسفی
    1

    یکی تینو از برق بکشه اب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه

  • رضا
    1

    فکر وذهن اینها شده خشتک مردم اصلا به فکر گرانی و بدبختی نیستند

  • رهگذر
    2

    بطور اورژانسی یه اسکن از این موجود انجام دهید ، شاید مغزش در ناحیه کمر به پایین واقع شده باشه و تا دیر نشده با عمل جراحی برای تعامل با انسانها آماده اش کنید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها