معصومه ابتکار در گفتگو با خبر فوری:

رهبری درباره شایعات دخالت همسرم در واردات بنزین به فیروزآبادی دستور پیگیری دادند/ مقامات اصول‌گرایان شهروند آمریکا بوده‌اند/ مسئولین هیچ ممنوعیتی برای گفتگو با بی بی سی جهانی ندارند

معصومه ابتکار از دستور رهبری پیرو مکاتبه اش با ایشان درباره شایعات دخالت همسرش در واردات بنزین خبر داد.

رهبری درباره شایعات دخالت همسرم در واردات بنزین به فیروزآبادی دستور پیگیری دادند/ مقامات اصول‌گرایان شهروند آمریکا بوده‌اند/ مسئولین هیچ ممنوعیتی برای گفتگو با بی بی سی جهانی ندارند

معاون رئیس جمهور پیشین در گفتگو با خبر فوری درباره حاشیه های بنزینی در دولت احمدی نژاد گفت: در دولت احمدی نژاد کار خطایی در زمینه زیست محیطی انجام دادند و به عنوان جایگزین بنزین که تحریم شده بود از ترکیب خطرناکی به نام بنزن را وارد چرخه کردند. این ترکیب بسیار بسیار سمی بود.

رئیس پیشین سازمان محیط زیست ادامه داد: مهندسین پتروشیمی گزارش این کار را در شورای شهر برای من فرستادند و گفتند که هوشیار باشید که بنزن در هوای تهران و کلانشهرها افزایش بی رویه پیدا کرده و سرطانزاست. شورای شهر دستور پایش داد و مشخص شد مساله درست است و مثلا در میدان آزادی، میزان بنزن هزار برابر حد مجاز بود.

ابتکار ادامه داد: وقتی من معاون محیط زیست شدم باید موضوع را پیگیری می کردم، دانشگاه شهید بهشتی اطلاعات کامل تری را به ما داد که اطلاعات قبلی را تایید می کرد. ولی متاسفانه همزمان هم آن مجلس خاص (نهم) من را خواستند و در کمیسیون اصل نود، آقای پورمختار نماینده سابق مجلس که الان بازداشت است من را بارها احضار کرد که چرا شما درباره ترکیب خطرناک بنزن فعالیت می‌کنید؟

او گفت: فکر می کردند من برخورد سیاسی می کنم، در حالی که برخورد من کارشناسی بود و باید نسبت به این موضوع هشدار می دادم و جلوی آن را می گرفتم.

ابتکار در ادامه درباره شایعات و خبرها درباره همسرش نیز گفت: سناریوی واردات بنزین توسط همسر من کاملا دروغین و ساختگی بود که از طریق بولتنی سردرآورد و نماینده ای هم تهمتی زد. من با مقام معظم رهبری مکاتبه کردم و ایشان دستور دادند مرحوم آقای فیروزآبادی گزارش کاملی تهیه کردند و مشخص شد کاملا اتهام بی پایه و اساس و کثیفی بود. بسیار به خانواده و همسر من ضربه زد. این بی اخلاقی ها هیچ نسبتی با مسلمانی ندارد.

وی گفت: تهمت هایی که علیه من در این سال ها  ساخته و پرداخته شد، عمدتا سیستماتیک بود و از یک جایی هدایت می شد. چون هم تنوع و هم گستردگیش حاکی از این بود که سیستماتیک بود اما چه بی حاصل.

همراهی رسانه ملی با شبکه های خارجی در تخریب دولت روحانی

ابتکار از «جو بسیار سنگین تهمت و تخریب علیه دولت دوازدهم و منتخب مردم» انتقاد کرد و گفت: ما شاید کمتر دورانی را داشتیم که به این شکل شبکه های معاند، چه ماهواره ای و چه مجازی برای مردم نفوذ داشته باشند و منشاء خبر و تحلیل مردم شوند و این خیلی نگران کننده است.

معاون پیشین زنان ریاست جمهوری گفت: رسانه ملی با شبکه‌های معاند در تخریب دولت دوازدهم همراهی داشت و تحلیل ها به طور موازی پیش می رفت و این خیلی دردناک بود. افراد به ظاهر متشرع بهتان زدن را برای خود مجاز می‌دانستند.

خیلی از مسئولین حتی به سوالات فرزندان خود نیز نمی‌توانند پاسخ دهند

معصومه ابتکار همچنین گفت: نسل جوان ما سوالات بسیار زیادی دارد و ما نتوانسته‌ایم به سوالات آن ها پاسخ دهیم. ما نمی‌توانیم دین را اجبار کنیم و هیچ جای سیره پیامبر و امامان از ابزار جبر برای عرصه باور و اعتقاد استفاده نشده است.

او با تاکید بر اینکه خیلی از مسئولین حتی به سوالات فرزندان خود نیز نمی‌توانند پاسخ دهند، گفت: یک جریان در داخل کشور همیشه ظواهر را بر عدالت اولویت داده است، در نگاه این جریان زنان همیشه مقصر هستند و بیشترین محدودیت‌ها را برای زنان قائل می‌شوند.

مقامات اصول‌گرایان شهروند آمریکا بوده‌اند

معاون محیط زیست دولت خاتمی و دولت اول روحانی گفت: بسیاری از فرزندان اصول‌گرایان در آمریکا بوده‌اند. بسیاری از کسانی که امروز شانتاژ می کنند یک دانشجو در آمریکا درس خوانده، خودشان در آمریکا درس خوانده اند حتی برخی شهروند این کشور بوده اند و الان در کشور مقام دارند و هیچ مشکلی برایشان پیش نمی آید.

ابتکار گفت: به صرف اینکه خود را مدافع ارزش‌ها می‌دانند وارد زندگی شخصی افراد می‌شوند و با اتهام و با تخریب حتی به خانواده فرد آسیب می زنند. این اضمحلال تمام بنیان های ارزشی و اخلاقی جامعه ماست.

او ادامه داد: کانون های قدرت بدون نظارت و پاسخگویی در کشور فکر می‌کند هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد. این متاسفانه یکی از مشکلات جدی جامعه ماست و بسیار لطمه می زند. واقعیت این است که اینها آثار بلندمدت دارد. اینها حتی به مخاطب خود ضربه می زنند چون زمانی متوجه می شوند که ماجرا بهتان بوده است.

مسئولین هیچ ممنوعیتی برای گفتگو با بی بی سی جهانی ندارند

ابتکار با تاکید بر اینکه مسئولین باید با رسانه های جهانی گفتگو کنند تا بتوانند نقطه نظرات خود را منتقل کنند، بیان کرد: فقط در گفتگو با رسانه های فارسی زبان معاند مانند بی بی سی فارسی ممنوعیت وجود دارد و من با این رسانه ها هرگز گفتگویی نداشتم و نخواهم داشت اما با رسانه های جهانی ضرورت است و بارها و بارها مصاحبه داشته ام.

او حضورش در برنامه هارد تاک شرکت بی بی سی در دوره اصلاحات را یادآور شد و گفت: همچنین بارها با ام بی سی و سی ان ان نیز گفتگو کرده ام. ما حتما باید صحبت کنیم؛ یکی از مشکلات ما این است که نمی توانیم ادبیات قابل فهم و رویکرد گفتگویی با مخاطب جهانی برقرار کنیم تا بتوانیم نقطه نظرات خود را مطرح کنیم.

برخی افراد مصونیت ذاتی دارند

جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس چند سال پیش لیستی از مقامات منتشر کرد و مدعی شد که این افراد دوتابعیتی هستند. نام معصومه ابتکار در این لیست قرار داشت. ابتکار می گوید بابت این اتهام از کریمی قدوسی شکایت کرده اما به آن رسیدگی نشده است. او اظهار کرد: به شکایت من از کریمی قدوسی اصلا رسیدگی نشد. بعضی افراد در کشور ما مصونیت ذاتی دارند. این افراد هر چه بخواهند می‌توانند تهمت بزنند و تخریب کنند و پاسخگو نباشند. یک جریان در داخل همسو با سلطنت‌طلبان به من تهمت زدند.

ماجرای دست دادن معصومه ابتکار با یک مقام آلمانی چه بود؟

ابتکار درباره ماجرای جنجالی دست دادنش با یک مقام آلمانی توضیح داد: در دوره محیط زیست به آلمان رفتم که یکی از بهترین سفرها بود چراکه موافقت نامه خیلی خوبی با آلمان امضا کردیم. برای اینکه این موافقت نامه را تخریب کنند، گفتند کسی که ابتکار با او موافقت نامه را امضا کرده و دست داده، مرد بوده و این جنجال را تا عالی ترین سطوح رساندند.

او ادامه داد: در حالی که خودشان می دانستند دروغ می گویند، باز هم در ذهن مردم و مومنین جا انداختند. گاهی در راهپیمایی ها می آمدند و می پرسیدند چرا این کار را کردی؟ و من توضیح می دادم که وزیر محیط زیست آلمان یک خانم بود و طبیعی بود که من با او دست دهم.

این گفتگو را ببینید.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 59
  • مهدی
    3

    ماجرای مجوز خودروی برقی اقای ارین که الان داره تو المان تولید میشه هم کار مخالفان و اقای احمدی نژاد بود؟

    نظرات شما -
    • محسن
      13

      عزیز من اگه شما هم جای ایشون بودی مینوشتی توجیه اقتصادی ندارد. ایشون مسئولیت محیط زیستی داشته. خب بروببین بودجه سازمان محیط زیست در مجلس چقدر بوده. اون آقا باید میرفت طرحش رو به ایران خودرو و سایپا یا سازمان و نهادهای بالاتر ارائه کنه که پول های سرسام آور توی دستشون میاد.( شاید هم ارائه کرده) اون کسانی که میتوانستند روی طرح آرین سرمایه گذاری نکردند بعد توپ رو در زمین ابتکار انداختند. گول این بازی های سیاسی رو نخوردید. همونجوری که مینشستند و میگفتند ابتکار این طرح رو رد کرده ، شوهرش توی واردات بنزین هست.. وقتی قسمت دوم حرفهاشون تهمت بود.. به قسمت اول حرف هاشون هم شک کنید

  • خريد
    107

    درود بر دكتر ابتكار ،لعنت بر شانتاژ كاران

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      لعنت به هرچی چشم کوره

  • د
    19

    شما وابسته به خاندان رفسنجانی هستید، و در تمامی قصورها و مفاسد این خاندان قدرت طلب و اشرافی شریک هستید. روحانی و تمامی اعضای دولتش باید محاکمه و مجازات شوند، که کشور را به این روز فلاکت بار کشانده اند‌.

    نظرات شما -
    • امیر
      5

      گر،رسم شود که مست گیرند
      درشهرهرآنچه هست گیرند
      این گرانی واحتکار واختلاس ودزدی وپارتی بازی ورانت ودروغ وچپاول و....صرفا مختص یک دولت نیست!
      این قصه سر دراز دارد!

    • جعفر صادق
      3

      با نظرت موافقم ولی وقتی میگی روحانی و رفسنجانی که ریشه های این انقلاب بودن فاسد هستن( فرمانده جنگ، موسس و ریاست خیلی از نهادهای امنیتی و نظارتی و تصمیم گیرنده از اول انقلاب تا کنون و خیلی از مناسب دیگر) در واقع داری میگی درخت انقلاب فاسد هست که تا حالا ثمری نداشته، دعوای زرگری اصلاح طلب و اصولگرا باور نکنید همه از یک قماشن و طبق دستورات نقش خودشون بازی میکنن.

    • کارشناس محیط زیست
      6

      دمت گرم یکی نیست از این خانم بپرس چرا کارشناسان محیط زیست از تو به کمیسیون اصل نود شکایت کردن چرا 400 نفر از کارشناسان محیط زیست با سیاسی کاری و بنزین وارداتی بهدفتر رهبر شکایت کردن . چرا حرف این خانم رو باور دارید ایشون دروغگوست

    • ناشناس
      5

      جناب د خواهشا از خواب خرگوشی بیدار شو خودت رو از تنگنای مغزی که توش گیر کردی نجات بده ! تو لجنزار گل محمدی سبز نمیشه ! جمهوری اسلامی سرتاسر فساد و رانت است!

    • ل
      17

      درخت انقلاب اسلامی آیت اله طالقانی، منتظری ، مطهری، بهشتی و امام بودند، امثال رفسنجانی و روحانی، موریانه های این درخت انقلاب بودند، که این درخت خونبار را از درون پوک کردند، و دین و ایمان مردم را با دروغگویی هایشان به غارت بردند.

  • جعفر صادق
    3

    گیرم که همه این حرفا درست ماجرای بنزن و بنزین دوره احمدی نژاد چرا الان داری میگی، لال بمیری تو که اون موقع ساکت بودی، مسئول چی بودی لعنتی نه جان مردم نه محیط زیست هیچ کدوم اهمیتی نداره برای شما. از دیوار سفارت بالارفتنت یه طرف خفه خون گرفتن بخاطر منافعت یه طرف هیچ خدمتی به مردم نکردی.

    نظرات شما -
    • کارشناس محیط زیست
      5

      مدرک بنزین وارداتی رو کارشناسان محیط زیست انسانی به کمیسیون اصل نود دادن کارشناسان محیط زیست انسانی یه این امر خیلی واقف هستند این خانم دروغگوست

  • ع
    2

    تو که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتی .فرزندت در امریکا چه میکند.

    نظرات شما -
    • کنکاش
      1

      خودش هم در زمان شاه در آمریکا بزرگ شده است و یک دفعه خدا خواست مومن چادری شد و آخوندا ها تایید کردند و چادر و چارقدی شد.منم میخواستم چادر سر کنم که خدا گفت اولا تو در ایرانی و دوما سبیل داری .

  • ت
    33

    تا زمانی که خاندان رفسنجانی در این کشور نفس میکشند، هیچ دولتی چه رییسی، چه احمدی نژاد و چه هر کس دیگری، نمی‌تواند موفق و کارآیی داشته باشد، چون سالیان متمادی ، خاندان رفسنجانی تمامی بودجه و امکانات کشور را به طور غیرمستقیم به نام خودشان زده اند، و اقتصاد ایران را در قبضه قدرت خویش درآورده اند. راه حل این است که خاندان رفسنجانی همانند خاندان پهلوی و قاجار از کشور اخراج شوند، و ثروت افسانه ای آنها به نفع بیت المال مصادره شود. آنگاه می‌توان امید داشت که هر دولتی سرکار بیاید ، بتواند مرهمی بر زخمهای مردم باشد.

    نظرات شما -
    • 2

      با عرض پوزش عرض میکنم ! جمع شدن این همه حماقت و نادانی در وجود شما تعجب برانگیز است!

    • علی
      3

      حماقت شاخ و دم ندارد.اون بدبخت مرد بازم تقصیرا گردن اونه...
      گنه کرد در بلخ آهنگری - به شوشتر زدن گردن مسگری

  • ناشناس
    1

    وقتی در باره بنزین سرطان زا ، تخریب منابع آبی ، دریاچه ارومیه ،وهزاران هزار مشکل زیست محیطی سکوت سیاسی و اقتصادی کردی ،به خاطر منافع شخصی، در صورتی که مسئول بودی ! جز خیانت کاران و ریا کاران بزرگ هستید

  • ک
    0

    دو تا از کارهایی را که انجام ندادی را هم می گفتی مانند حمایت نکردن از خودروی برقی ابداع شده ایرانی که شما در آن زمان مسئولیت داشتید و یا از حضور فرزندتان در آمریکا می گفتید بالاخره آمریکا بد است یا خوب است؟

  • م
    6

    چقدر سیاسی کاری. خوشم میاد که فقط از دولت احمدی نژاد انتقاد کردی و از دولت روحانی که زندگی مردم را نابود کرد نه تنها هیچ انتقادی نکردی بلکه مظلوم نمایی هم کردی که ایشان مورد تهمت بود و الان داریم می بینیم چقدر دزدی و تصمیمات نابخردانه در آن دوران گرفته شد و افرادی مانند رئیس جمهور و برادرش و سیف چه خاکی بر سر این کشور ریختند. مظلوم نمایی خوبی بود. بله با کارهایی که شما کردید نمی توان به سؤالات نسل امروز جواب داد. همه اینها در دولت شما اتفاق افتاد.

  • مجيد
    3

    چهره اش ترسناك شده.

  • بهلول
    2

    بیخود نیست که ازدیوارسفارت رفته بالا.شوهردلال فرزندساکن امریکا بعدمیگن مرگ برامریکا.

  • ع ع
    4

    درود بر دکتر قلابی دشمن امریکا.نون خور امریکا.

  • احمدیان
    6

    کریمی قدوسی ، حسین شریعتمداری ، زاکانی ، رسایی ، بذرپاش و.... اینها نه تنها مصونیت ذاتی دارند که یحتمل مصونیت اللهی هم نعوذبالله دارند . اینها مجازند بدترین تهمت ها را به هر کس که باب میل شان نباشد بزنند اما اگر اثبات شد دروغ گفته اند وتهمت زده اند هر گز دادگاهی را جرات سوال از انها نیست . تهمت ارتباط جاسوسی خاتمی با جورج سوروس امریکایی یکی از این نمونه هاست که حسین شریعتمداری ساخت اما دیدید که اخیرا عبدالرضا داوری در توئیتی رسما اعلام نمود که او ان داستان جورج سوروس را به دروغ ساخت ودر اختیار شریعتمداری قرار داد !!!؟؟؟ یوم تبلی السرائر

  • علی
    2

    وقتی از دیوار سفارت بالا میرفتی باید فکر اینجاها رو هم میکردی خانم ابتکار!!!

  • ناشناس
    2

    ای کاش خبر نگار در مورد مردان بیکار ی که سرپرست خانواده هستند وبه مهریه محکوم شدن وشغلشان را امثال این خانم اشغال کردن هم سئوال میکردن

  • شیرزاد
    2

    نادر شاه بیدار شو !! ببین بر سر ایران چه آمده است

  • ایرانی
    0

    آنقدر وقیح و بی مایه هستید که اگر وضعیت زندگی مردم هزار بار از امروز هم وخیم تر باشد شماها فرق نمیکند اصولی قالتاق باشید یا اصلاح طلب قالتاق باشد از موضع خود در برابر رقیب دفاع میکنید .بحث کلاه گشاد گذاشتن سر مردم با پوشش دین است.

  • ناشناس
    1

    بد نیست در مورد وام میلیاردی عیر قابل توجیه چند سال پیش فرزندش از سازمانهای زیر مجموعه معاونت فنی ریاست جمهوری نیز سخن می گفت.

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    فیروز آبددی خودش دزد بود و انوقت مامور تحقیق از یه دزد دیگه شده!!!!!
    نظام و سرزمین عجایب.

  • سید قاسم بابایی مقدم
    3

    سلام.خانم ابتکار خیلی رو داری البته از شما و باند روحانی انتظاری نداریم

  • مهدیه
    4

    ای لعنت و عذاب ابدی خدا به این زن (نیلوفر ابتکار)که در دوره روحانی هر روز بر علیه مردان لایحه مردستیزی به مجلس میداد و اون مجلس زن لیلم هی تصویب می کردو باعث طلاق میلیون ها خانواده در ایران شد که انشالله نفرین مردم ایران به زندگی این زن کثیف و خانواده اش بگیره ضمنا دولت ضمنا حکومت اگهههههههههههه سالم بود یه همچینی آدم فاسدی نباید صاف صاف راه بره و خودشو ایمن بدونه خانه از پای بست ویران است

  • ناشناس
    1

    ابتکارمیشه بری امریکاپیش کدخدایت زندگی کنی که ملت شمارانبینندهرچه بود غارت کردید

  • بابک
    1

    تو یکی دیگه حرف نزن چون همه با هم شریکید و ملت را به خاک سیاه نشاندید

  • رضا
    1

    چقدر از این زن متنفرم و بدم میاد

    نظرات شما -
    • موسی کریمی آمل
      6

      متنفری بزارش روی یخ خنک شی چلغوز زرررررشکزرررررشک زرررشک زارت زارت زارت

  • رضا
    0

    حیله و مکر از قیافه این زن می باره و ابتکار باعث از هم پاشیدن چه خانواده هایی که نشد و طلاق و بی سرپرست کردن هزاران بچه به گردن این از خدا بی خبر باشه و تاوان بده انشالله

  • جلال عامری
    0

    خدایا تو این مملکت چه خبره نکنه واقعا ایران در سایه اهریمن قرار گرفته....
    چقد راحت این خانم دروغ میگه خیانت میکنه و محاکمه نمی شه.
    نکنه واقعا خانه از پایبست ویران است و ما هنوز در فکر نقش ایوانی هستیم که ۴۳سال قبل زدن تو سر در مملکتمون...بخدا ادم به همه چیز و همه کس شک ش میگیره.به حضرت عباس
    یکی بما بگه تو این مملکت چه خبره.؟!
    جمهوری اسلامی واقعا اینه یا داره ادا در میاره؟!

  • آلن
    0

    اونایی که از سفارت آمریکا بالا رفتن یا دزد شدن یا مزدور ! مردم اون موقع نفهمیدن که اینایی که از میمون هم در بالارفتن از دیوار بهتر هستن قراره چه بلایی سرشون بیارن ! ایشون هم یکی از خائنین به مردم کشور است

  • ققنوس ققنوس
    14

    درودبر شما خانم محترمه

  • ناشناس
    7

    درود بر خانم ابتکار آنچه گفتی ما سالهاست که می دانیم روزگار همیشه بر یک پاشنه نمی چرخد

  • علی سرندی
    4

    مشکل شما اینه که شما دوست و دشمن خود را نشناخته اید رییس شما یک اصولگرا بود و طرحان ایشون را آورده بودند تا اصلاحات را بدون هزینه حذف کنند و حذف کردند در واقع ایشون جاده هموار کن اصولگریان بود شما یک مورد از حسن روحانی مثال بزنید که در موردی موضع گرفته باشه و تا اخر ایستادگی بکنه عمرا پیدا نمیکنید روحانی آمده بود به نام اصلاحات مکرر دروغ بگوید مکرر وعده بدهد عمل نکند و کاری بکند که مردم از اصلاحات نفرت پیدا کنند و به همین دلیل ماموریتش را خوب انجام داد و به همین دلیل روحانی رو جناب دانشمند خطاب کردن

    نظرات شما -
    • جلال عامری
      1

      لعنت خدا به اصولگرا و اصلاح طلب اینا دوتا حزب انکلیسی ان که پشت پرده از انگلستان تغذیه می شوند برای به چالش کشیدن جریان ناب انقلاب مردم و جریان ناب انقلابی و جهادی تا در حوزه تمدن سازی موفق نشه و متحمل شکست و خسارت بشه هدفش را رها کنه و تبدیل به الگو برای سایر کشورهای استعمار زده نشه، دقیقا مثل شیعه انگلیسی جریان صادق شیرازی و سنی انگلیسی هردو از طرف انگلیس تغذیه می شوند برای به چالش کشیدن جریان اسلام ناب محمدی تا در حوزه تمدن سازی موفق نشه و متحمل خسارات و شکست بشه.
      هر جا صدای دعواو اختلاف میاد پای انگلستان خبیث در میانه.
      قدرت انقلاب اسلامی بوسیله اصلاحات و اصولگرا مزور و دو رو از درون داره تحلیل میره تا جریان ناب انقلابی و جهادی سردرگم و پریشان حال هدف اصلی شان که عقب راندن تمدن سخیف و مسموم و کشنده و غارتگر مال و جان و ناموس شرافت و بزرگی ملتها هست ،را رها کنه.

  • علی
    1

    ابتکار دروغ میگه یادش رفته عصر اینترنت است . یه سرچ ساده زدم دست دادن خانم ابتکار با مقام آلمانی هم عکس و هم فیلمش رو دیدم.شما هم امتحان کنید با چشم خود درغگو رو بشناسید. تازه خیلی جالب است که اول این خانم دست دراز کرده تا دست بده .شاید بعضی ها بگن اختیار خودش رو داشته اولا طبق قوانین ایران حق نداشته در ضمن این فیلم صحت بقیه مطالب ایشان و بعضی از هم مسلکی های ایشان را هم نشان میده .

  • هموطن
    1

    همراهی رسانه ملی با شبکه های خارجی در تخریب دولت روحانی .
    این حرف خانم ابتکار را دیگه کجای دلم بزارم که دردش نگیره از وقاحت کلام

  • قلندر واقعی
    5

    مشتی بیسواد اوباش دجال طبل توخالی به این بانوی آزاده و سرافراز ومحترم گیر میدن کسانی که هیچ منطقی ندارند و با دزدان بیت المال حرام خوار دست در دست دارند در واقع مشتی باقالی طالبانی هستند تا بوده اینگونه انسانها دریوزه گر کاسب و ماله کش بودند لعنت خدا بر شما و بزرگتر از شما و مموتی منگل منگول

  • ی
    2

    این زن آمریکایی_ایرانی که در فرهنگ غرب رشد و نمو پیدا کرده است، با انداختن چادر بر سرش ، و پابوسی رفسنجانی تاجرمسلک، قصد بانوی اول کشور شدن، را داشته است، که به آرزویش نرسیده است، و برای مشکل آفرینی در راستای نیازهای جنسی مردم ایران، مدام لایحه به مجلس فرستاده است.

  • ناشناس
    4

    ابتکار عمده بدبختی ها ما از حرکات افراط اول انقلاب شما نشات می گیرد سفارت آمریکا را اشغال کردید و سنگی را در چاه انداختید که هزاران عاقل هم نمی تواند آنرا خارج کند

  • ناشناس
    2

    خانم ابتکار شما خود شیطانید

  • ناشناس
    1

    ضعیفه تاریخ مصرف ات به پایان رسیده بی جهت تلاش نکن که خودت را مطرح کنی. آن از آقازاده اش که در آمریکا مقیم است و این هم از شوهرش بنظر می رسد این خانواده جز فساد و دروغ برای کشور کار دیگری ندارند.

  • sjmd
    0

    خانم ابتکار در مورد فرزندانت بگو کجا هستند . از دیوار سفارت بالا می روی حالا دم از گفتگو میزنید . اگر فرزندت امریکاست پس چرا رک و پوست کنده نمی گویی و طفره می روی ...خودت و شوهرت موقعی که به سفارت امریکا حمله کردید از دار دنیا چی داشتید؟ و حالا اگر راست می گویی بگو چقدر مال و اموال جمع کردید؟ واقع فکر کردی از کجا و با چه رانتی و با چه زد و بندی اینها را جمع کردید .. واقعا دوران محاکمه شما هم فرا خواهد رسید.... انشاالله

  • حسام
    1

    چرا همیشه اینا طلبکاران ؟؟؟؟؟
    اوضاع معیشت مردم تو این 8 سال رو نمی بینن که چقدر بدتر شده ؟؟؟؟

  • رضا 1400
    0

    راست میگه این معاون این بنزن هابه اصفهان هم رسید ودرجراید نمایندگان مجلس آن راتاییدوگفتنداستاندارداست مراجعه کنیدبه جراید آن زمان.البته کسی
    نمی داند جز...خوب نماینده های وقت هم که شیمی نخوندند فقط آفتابه به دست بودند
    وفرق بنزن وبنزین رادر نداشتن ی فرض کردند!

  • ق
    0

    فرح پهلوی از هر نظر زیباتر از نیلوفر ابتکار است. زیبایی دادیم، زشتی استاندیم.

  • سلوا کی نژاد
    0

    مگر خانم ابتکار فرزندشون ایران هست که هی ازشون سوال میکنه و ایشان نمیتونند جواب بدند!!

  • ناشناس
    1

    بنزین پتروشیمی زمام احمدی نژاد و گفتین. سرطان زاست. رفتین از حوزه خلیج فارس. بدترین بنزین را وارد کردین حالا به دولت احمدی‌نژاد تهمت هم میزنید ،، شما ها. خوب بلدین فرافکنی کنید

  • فساد آموزشی برابر ام الفساد
    0

    سایت تابناک با شجاعت یکی از مراکز مدرکفروشی در مشهد معرفی کرده، از همه مردم بخصوص مسئولان خبر فوری میخواهم به حراست وزارت ارشاد و اطلاعات گزارش دهند.
    ادرس دقیق این مرکز در پست بعد مینویسم اما شما منتشر نکنید و این ادرس به حراسات بدهید، چرا یهچ حراست وزراتهای اموزشی امکان گزارش ناشناس ندارد

    نظرات شما -
    • مرجان
      0

      سلام، چشم. ببخشید ما نمیتونیم منتشر کنیم، چون اگه اتهامی که اثبات نشده بر علیه شخصی که نام بردید، منتشر کنیم، بار حقوقی داره و میتونه از ما شکایت کنه

  • مهدی
    0

    سلام
    این بخش پیشنهاد سردبیر اصلا جاذبه نداره

    حداقل چند روز یکبار آپدیت کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها