عملکرد تیم ملی هندبال دختران ایران در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ جهان

در مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان، تیم ملی دختران زیر ۲۰ سال ایران با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ مقابل تیم هند شکست خورد. تیم ایران برای قرار گرفتن در جایگاه‌های هفدهم تا سی‌ودوم به رقابت پرداخته است.

عملکرد تیم ملی هندبال دختران ایران در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ جهان

بیست‌وسومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران زیر ۲۰ سال جهان از روز ۲۳ ژوئن تا ۳ ژوئیه (۲ تا ۱۲ تیر) با میزبانی کشور اسلوونی در جریان است.

در مرحله نخست این رقابت‌ها، تیم ملی دختران ایران در نخستین دیدار خود مقابل تیم ملی گینه به نتیجه مساوی ۱۹ بر ۱۹ دست یافت. دختران ملی‌پوش ایران سپس در دومین دیدار با حساب ۲۹ بر ۲۴ مقابل تیم ملی تونس متوقف شدند.

تیم ملی ایران پس از آن، در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ جهان به دیدار تیم قدرتمند سوئد رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ تن به شکست داد.

تیم ملی هندبال دختران ایران حال در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، برای کسب جایگاه‌های هفدهم تا سی‌ودوم به میدان رفته است. این مرحله از رقابت‌ها با نام " پرزیدنت‌کاپ" برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان جوان ایرانی در نخستین دیدار خود در پرزیدنت‌کاپ عملکرد قانع‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و در یک رویارویی بسیار حساس و نزدیک، سرانجام فقط با اختلاف یک‌ گل و با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ مقابل تیم ملی هندوستان از دستیابی به امتیاز بازماندند.

حریف بعدی تیم ملی ایران، اسلواکی است. این دیدار روز سه‌شنبه ۲۸ ژوئن (۷ تیر) برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال جوانان دختر زیر ۲۰ سال ایران از این بازیکنان تشکیل شده است:

مهربان بدوی، الناز یارمحمدی‌توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده‌لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده‌فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده و مائده شهبازی

منبع: دویچه وله
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها