حذف تیم اشتادسازه مشهد از لیگ برتر هندبال زنان

تیم هندبال زنان اشتادسازه مشهد با عدم حضورش برای انجام تست PCR از جدول مسابقات لیگ برتر حذف شد.

حذف تیم اشتادسازه مشهد از لیگ برتر هندبال زنان

مسابقات لیگ برتر هندبال زنان قرار است از دوشنبه ۱۰ آبان استارت بخورد اما به دلیل ‌عدم تعیین تکلیف تیم اشتادسازه، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ و برنامه مسابقات تاکنون مشخص نبود. البته تیم اشتادسازه مشهد هنوز هم انحلال خود را به فدراسیون اعلام نکرده و تنها عدم حضورش برای انجام تست PCR سبب حذف این تیم از جدول مسابقات شده است.

فدراسیون هندبال تا روز گذشته که تیم‌ها زمان داشتند برای حضور در لیگ تست PCR انجام دهند این تیم را از جدول مسابقات حذف نکرد و به گفته مراد کرمی رییس کمیته مسابقات، این تیم برای انجام تست PCR نیامده و اسامی بازیکنانش را در سامانه ثبت نکرده است.

زمزمه انحلال تیم اشتادسازه مشهد، قهرمان دو دوره لیگ برتر، بعد از حضور در قرعه‌کشی و قرارگیری در جدول مسابقات به گوش رسید. تیم اشتادسازه خود را حامی هندبال زنان معرفی کرده بود و حتی تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با پیراهن این تیم به میدان رفت که مجوز قهرمانی جهان را برای اولین بار در تاریخ هندبال زنان ایران به‌دست آورد.

تیم اشتادسازه تحت عنوان حامی تیم‌های ملی زنان و رده‌های پایه با فدراسیون هندبال تفاهم‌نامه‌ای را برای مدت ۲ سال امضا کرده بود که البته این تیم به تعهدات مالی خود هم عمل نکرده و بخشی از چک‌هایش هنوز وصول نشده است.

در بحبوحه انحلال این تیم، فدراسیون هندبال یک تیم را به لیگ برتر اضافه کرد که در صورت انحلال جایگزین این تیم در جدول مسابقات شود. اکنون مسابقات لیگ برتر هندبال زنان با ۸ تیم از فردا آغاز خواهد شد و تیم صنایع روشنایی یکتا البرز در جدول مسابقات جایگزین تیم اشتادسازه مشهد خواهد شد.

تیم اشتادسازه مشهد حدود دو سال قبل هم تیم مردان خود را تحت همین شرایط منحل کرده بود.

* برنامه روز نخست مسابقات لیگ برتر هندبال زنان ۱۰ آبان:
فولاد مبارکه سپاهان - صنایع روشنایی یکتا البرز ساعت ۱۰:۳۰
اتریسا تهران - کیهان پالایش ملایر ساعت ۱۳:۰۰
سنگ اهن بافق - شهید شاملی کازرون ساعت ۱۵:۳۰
کات شاهرود - تاسیسات دریایی ساعت ۱۸:۰۰
برنامه مسابقات روز ۱۲ و ۱۴ لیگ برتر امشب نهایی خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها