مربی رسمی فدراسیون به صورت آنلاین در گفت و گو با خبرفوری عنوان کرد:

چرا خانم های ورزشکار صدایشان ضخیم می شود؟

مربی رسمی فدراسیون بصورت آنلاین گفت: متأسفانه بانوان الگوهایی را انتخاب می‌کنند که شاید یک خانم به طور طبیعی نتواند به الگوی مورد نظر برسد.

چرا خانم های ورزشکار صدایشان ضخیم می شود؟

مربی رسمی فدراسیون بصورت آنلاین درخصوص الگو گرفتن بانوان در باشگاه‌ها گفت: متأسفانه بانوان الگوهایی را انتخاب می‌کنند که شاید یک خانم به طور طبیعی نتواند به الگوی مورد نظر برسد؛ به همین دلیل روی به استفاده از هورمون‌های غیرمجاز می‌آورند.

مهان جامعی در گفتگو با برنامه "خوشتیپ شو" اظهار داشت: موهای زائد، ضخیم‌شدن صدا، نازایی، از بین‌رفتن عادت‌های ماهیانه و رشد تومورهای مغزی از عوارض غیر قابل برگشت استفاده از هورمون‌ها برای بانوان محسوب می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: متأسفانه در باشگاه‌ها برخی مربیان کم‌لطفی می‌کنند به نحوی که خیلی راحت آقایان برای شاگردان خانم، دارو تجویز می‌کنند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لیدی
    0

    شما خودت اگر تصويرتوكسي نبينه فكر ميكنه يه مرد داره حرف ميزنه هركسي يه الگويي داره و خالق تجربيات و زندگيه خودشه و كسي نميتونه دخالت و اظهار نظري در روند زندگي كسي كنه ولي قطعا اگر بخواهيم كارشناسي كنيم بايد خودمون در جهت مخالف نظرشوگام برداشته باشيم نه اينكه تا ديروز در همون مسيري كه انتقاد كرده ايم بوده باشيم و بعد از تغيير جهت بخواييم انتقاد كنيم و ديگران رو بكوبيم دقيقا كاري كه شما كرديد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها