زلاتان ابراهیموویچ: از تماشای بازی ایران و بلژیک خوابم گرفت!

زلاتان ابراهیموویچ گفت: از تماشای بازی ایران و بلژیک خوابم گرفت!

زلاتان ابراهیموویچ: از تماشای بازی ایران و بلژیک خوابم گرفت!

ابراهیموویچ که این روزها به عنوان مفسر فوتبال با شبکه FOX همکاری دارد، پس از بازی بلژیک و ایران در تعبیری جالب و طنزآمیز گفت:

 

در نیمه اول مسابقه، تا مرز خوابیدن پیش رفتم؛ در نیمه دوم، خوابم برد! چیز زیادی برای گفتن دربارهٔ این مسابقه وجود ندارد

 

 

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید