رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمان جهان - ژاپن

پایان کار پارادوومیدانی ایران در قهرمانی جهان با ۱۴ مدال

در پایان رقابتهای پارادوومیدانی قهرمانی جهان در کوبه ژاپن، نمایندگان ایران در بخش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم بینایان موفق به کسب ۱۴ مدال شدند.

پایان کار پارادوومیدانی ایران در قهرمانی جهان با ۱۴ مدال

مسابقات پارادوومیدانی قهرمان جهان در کوبه ژاپن برگزار شد و کاروان ایران با کسب ۱۴ مدال در بخش جانبازان و توانیابان و نابینایان و کم بینایان به کار خود پایان داد.

در آخرین روز از این رقابت‌ها، صادق بیت سیاح امروز شنبه پنجم خرداد در ماده پرتاب نیزه کلاس F۴۱ به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت رکورد ۴۷.۹۲ به مدال نقره دست یافت.

پیش از این نیز یاسین خسروی و سعید افروز به مدال طلا، هاشمیه متقیان و علی اصغر جوانمردی مدال نقره، علیرضا مختاری و الهام صالحی مدال برنز کسب کرده بودند.

همچنین الهام صالحی در ماده پرتاب وزنه پنجم، زینب مرادی و هادی کائیدی در جایگاه چهارم قرار گرفته بودند و حامد امیری و امان الله پاپی از کسب مدال بازمانده بودند.

به این ترتیب تیم ملی دوومیدانی جانبازان و توان یابان در پایان این رقابت‌ها موفق به کسب ۷ مدال (۲طلا، ۳ نقره و ۲ برنز) شد.

همچنین در بخش نابینایان و کم‌بینایان، ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب ۲طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.

در این مسابقات امیر حسین علیپور در پرتاب وزنه و هاجر صفر زاده در دو ۴۰۰متر به مدال طلا رسیدند.

علی پیروج و مهدی اولاد در پرتاب نیزه و وزنه به مدال نقره دست یافتند.

سامان پاکباز در پرتاب وزنه، مهدی اولاد در پرتاب دیسک و سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه به مدال برنز رسیدند و هاجر صفرزاده در ماده ۲۰۰ متر کلاس T۱۲ چهارم شد.

به این ترتیب تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان در پایان این رقابت‌ها با حضور ۶ ورزشکار موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شد.

 رقابت های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان برگزار شد و نفرات اول و دوم هر ماده جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس را کسب کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها