آیا طارمی برای حضور در اینتر با دردسر مواجه می‌شود؟

سوال مهم و اساسی این است در حالی که هنوز مهدی طارمی با تیم پورتو ادامه دارد ایا حضور او در تست پزشکی تیم اینتر قانونی است؟

آیا طارمی برای حضور در اینتر با دردسر مواجه می‌شود؟

روز گذشته نیز فدریکو پاستورلو، ایجنت معروف دنیای فوتبال، تصویری از خودش در کنار مهدی طارمی را در اینستاگرامش منتشر کرد که مکان آن میلان درج شده بود.

هر چند که پاستورلو پس از گذشت دقایقی این پست را از صفحه شخصی خود پاک کرد، ولی فابریتزیو رومانو در توییتر خود اعلام کرد که طارمی تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و قرارداد او با اینتر نیز به امضا رسیده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

امروز نیز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در این خصوص نوشته است: دیدار‌های طرفین در پرتغال و امضای قرارداد انجام شده است. مهدی طارمی بازیکن جدید اینتر است. در واقع، تنها چیزی که باقی مانده، اعلام رسمی است که توسط گاتزتا دلو اسپورت تایید شده است.

این‌ها بر خلاف تصور و اخباری که در فضای مجازی درج شده است، هیچ دردسری برای مهدی طارمی ایجاد نخواهد کرد و همه چیز قانونی پیش رفته است. قانون به تیم‌ها در اروپا این اجازه را می‌دهد ۶ ماه پیش از پایان قرارداد بازیکن با وی وارد مذاکره شوند.

حتی قرار همکاری هم در این زمان مجاز است. البته که زمان قرارداد جدید بعد از پایان قرارداد قدیم درج و بعد از آن نهایی و رسمی می‌شود. اینتر همه چیز را با مهدی طارمی تمام کرده است و در ماه ژوئن از این بازیکن به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها