سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی فولاد

با اعلام سازمان لیگ عبدالله ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود، مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه شد. این جریمه باید ظرف یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی منوط به پرداخت این جریمه است‌.

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی فولاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت‌های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

فولاد خوزستان که اصلا روزهای خوشی را تجربه نمی‌کند ‌و در منطقه سقوط قرار گرفته است، در آخرین مسابقه خود در لیگ‌ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک‌ بر یک دست پیدا نکرد.  

پس از پایان این مسابقه عبدالله ویسی یک مصاحبه بی‌سابقه انجام داد و گفت: «ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!. حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.»

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر صادر شده است: « عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

فولاد خوزستان در شرایطی که به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند و در فاصله یک امتیازی منطقه سقوط قرار دارد که استقلال خوزستان است، روز آینده باید از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در خانه به مصاف تراکتور برود و باید دید ویسی در این مسابقه با پرداخت جریمه سنگین و عجیبی که برایش در نظر گرفته شده روی نیمکت حضور خواهد داشت یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.ش

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    حرف حق زده کیسه ناراحت شده 🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس
    0

    ظاهرا قضیه چیز دیگری است ... شاید لو رفتن بازیکن رابطه ای فولاد کار ایشان بوده که اینجوری نقره داغش کردند

  • ناشناس
    0

    دیواری کوتاه تر از دیوار عبدالله ویسی پیدا نکرده اید که نقره داغش کرده اید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها