قهرمان پارالمپیک پس از ۲ سال پاداش ۳۰۰ میلیونی را گرفت

با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با پیگیری‌های فراوان مهدی اولاد قهرمان پرتاب وزنه، این ورزشکار سرانجام توانست پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت کند.

قهرمان پارالمپیک پس از ۲ سال پاداش ۳۰۰ میلیونی را گرفت

مهدی اولاد اظهار کرد: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را طی این سال‌ها با مهر اداره ورزش و جوانان در دست داشتم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه ها پرداخت شد اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نبود.

وی افزود: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو بعد از 2 سال!

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم و با وجود این که بیش از ۲ سال برای دریافت پاداشم مرتب از سوی مدیر کل ورزش و جوانان پیشین استان فارس پاس کاری می‌شدم، امروز سرانجام با حمایت خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و سجادی معاون مدیرکل حواله‌ام نقد شد و پاداش پارالمپیکی خود را که چیزی حدود ۳۰۰ میلیون تومان بود، دریافت کردم.

اولاد در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برای دریافت پاداش پارالمپیکی خود گفت: خوشحالم که بالاخره امروز مزد زحمات چند سال تلاش خود را با حمایت مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان فارس دریافت کردم. با دریافت این پاداش انگیزه‌ام برای مدال آوری در پارالمپیک پاریس به عنوان نماینده استان فارس چند برابر خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها