پیشکسوت استقلال:

چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت، اما حسینی جریمه شد؟/ فوتبال جای تبلیغ خیلی از شرکت‌ها نیست

پیشکسوت استقلال معتقد است که جریمه کاپیتان این تیم غیر منطقی و ناعادلانه است.

 چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت، اما حسینی جریمه شد؟/ فوتبال جای تبلیغ خیلی از شرکت‌ها نیست

شمارش معکوس لیگ بیست و سوم آغاز شده است و سرخابی های پایتخت با اختلاف بسیار کم در کورس قهرمانی حضور دارند. به اعتقاد پیشکسوت استقلال از حالا هر بازی برای این دو تیم حکم یک فینال را دارد و هیچ یک از تیم ها را در این مسیر نمی توان دست کم گرفت. به بهانه شرایط فعلی استقلال و واگذاری این تیم و همچنین اسپانسر جنجالی آبی ها با منصور رشیدی هم کلام شده‌ایم که در ادامه متن کامل گفت و گو را می خوانیم؛

*رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه 70،80 کم بیاورد و 2 گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می شود. تیم ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

*بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

5634176

*نظرتان در مورد محرومیت سیدحسین حسینی چیست؟

اخبار را خواندم آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر 13،14 ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم ها چیزهای بدتری می بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد. نمی دانم اسمش را چه چیزی بگذارم، فاجعه است. 300 میلیون برای یک اتفاق. بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.

*پس از کش و قوس های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می دانم که این شرکت ها از صندوق هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضرر ده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاد دان ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.

*استقلال ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد امضا کرد که پس از جنجال های شرکت مشابه شاهد پاک شدنش از روی پیراهن استقلال هستیم.

وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت هایی که باعث بدبختی مردم شده اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان سوزی نبوده و در فوتبال این پول ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت ها نیست.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    6

    آن آقا که خودی بود ،یک بام و دو هوا است ،بگو حکومت امام علی (ع) ولی دنبال عدالت بگرد

  • علی
    25

    آخه مردک اون آقا اسم دارد دوما اون زن پیر بود وجای مادرش بود اما این دختر جوان

  • ناشناس
    2

    نه کار آن آقا درست بود نه کار حسینی.

  • ناشناس
    8

    بغل کردن و حتی روبوسی کردن یک پیرزن توسط یک فرد بالغ رشید نامحرم جهت عرض تسلیت و همدردی کردن با او متفاوت از بغل کردن یک بانوی جوان تحت عنوان جیمی جامپ است! در اینجا نیت و قصد فرد بغل کننده مهم است!

  • ناشناس
    4

    مکتب کیسه

  • یاور
    3

    ان آقا خودی بود و شاید هم مرد !!!!!!!! نبود

  • لطفاً خودتون رو به نفهمیدن نزنید
    5

    خیلی تیتر ناجوانمردانه ای زدید....
    اول اینکه آن خانم که احمدی‌نژاد رو بغل کرد جای مادر ایشان است
    در ثانی آن خانم خارجی است و با فرهنگ ایران آشنا نیست
    اما این دختر خانم جوان بود و حسینی هم جوان
    جوان های ایرانی این صحنه ها رو می‌بینند و این یک تبلیغ برای ولنگاری است
    ضمن اینکه این‌ها می‌دونن فرهنگ و ارزش‌های ملت اسلامی رو....پس باید رعایت می‌کردند
    خجالت نمی‌کشید این دو رو با هم مقایسه می‌کنید

  • ناشناس
    0

    آن هم اشتباه بود ولی احمدی نژادخودش ازوسط زمین ندوید به سمت مادرچاوز بلکه به صورت ناگهانی مادرِچاوز که شاید با مذهب و فرهنگ ما آشنايي ندارد و تحت تاثیر فوت فرزندش اورابغل کرد
    مادرِچاوزاحمدی نژادبغل کرد نه احمدی نژاد...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینجا هم دختره حسینی رو بغل کرد

  • ناشناس
    0

    اون آقا پیرزن رو بغل کرد ظاهرا این یکی نه
    بخاطر همین بعضی ها حسادتشون گرفته🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس
    1

    اون پیشکسوت چجوری میحاد اشتباه بازیکن استقلال را لاپوشانی کنه بدتر خراب کرد اصلا مقایسه درست نبود حسینی نباید اینکارو میکرد کشور اسلامی دارای قوانین خودش است اینجا ونزوئلا نیست اینجا ایران است ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها