پرتماشاگرترین بازی لیگ برتر در تبریز ثبت شد

بازی دو تیم سپاهان و تراکتور در تبریز بیش از هرچیزی تحت تاثیر حضور پرشور تماشاگران تبریزی قرار گرفته است.

پرتماشاگرترین بازی لیگ برتر در تبریز ثبت شد

لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1403 با تقابل پرهیجان تراکتور-سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز کلید خورد. استقبال هواداران تراکتور از این دیدار شگفت‌انگیز است و سکوهای یادگار امام از دو ساعت مانده به آغاز بازی پر شده بود. همین موضوع به خلق یک مشکل همیشگی منجر شده است.

این مسابقه بیش از هر چیزی تحت تاثیر حضور تماشاگران خواهد بود. مسابقه‌ای که فصل گذشته در تبریز با حضور حداکثری تی‌تی‌ها برگزار شد و حالا هم نشان می‌دهد حضور پرشورها در این بازی بسیار چشمگیر خواهد بود و به نظر باید منتظر آغاز فوتبال باشگاهی در سال جدید با حضور +70 هزار تماشاگر باشیم.

(عکس) پرتماشاگرترین بازی لیگ برتر در تبریز ثبت شد
همین موضوع باعث تنش‌های رسانه‌ای بین دو تیم هم شده و مدیر سپاهان بابت اتفاقات بازی سال گذشته و لیزر انداختن هواداران تراکتور و همچنین استفاده احتمالی تی‌تی‌ها از مواد دودزا ابراز نگرانی کرد که این صحبت‌های رضا فتاحی با واکنش مدیران تبریزی هم همراه بود و محمد نصرتی هم در نشست خبری پیش از بازی امروز خود اظهار داشت که دوره این کارها گذشته است.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • میشو بالا
    3

    تراکتور 40 میلیون هوادار و تماشاچی دارد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      وقتی 40میلیون حداقل ترک تو ایران باشه حتما تراکتور پرهوادار ترین تیم تو ایران و بلکه تو آسیا به هرحال افتخار ایران کشورهای دیگه کلی پول می ن و هزینه میکنن تماشاگر بیاد ورزشگاه و تبریز هم دو ساعت مونده به بازی اعلام میکنن دیگه نیایند پر شده ورزشگاه.

  • ناشناس
    1

    حیف این همه فوتبال دوست ایرانی که هیچ ارزشی براشون قائل نیستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها