هوادار صفر - استقلال یک

آبی‌های تهران موفق شدند با تک گل آرمین سهرابیان، نیمه نخست دیدار با هوادار را با برتری یک بر صفر به پایان برسانند.

هوادار صفر - استقلال یک

از چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس میزبان استقلال خواهد بود. دیداری که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی‌ها به اتمام رسید.

استقلال در شرایطی پای به این مسابقه خواهد گذاشت که حتی با کسب یک تساوی هم می‌تواند صدرنشینی خود در پایان سال را قطعی کند ولی طبیعتاً جواد نکونام و شاگردانش نمی‌خواهند فاصله امتیازی خود با رقبا را از دست بدهند.

در سمت مقابل هوادار با حضور مسعود شجاعی چهره قابل احترامی پیدا کرده و موفق به کسب نتایج خوبی شده است. بنفش‌ها تا پیش از باخت هفته قبل، با سرمربی جدید خود نباخته بودند و حالا باید دید جدال دو همبازی سابق در اوساسونا که رویارویی آن‌ها جذابیت‌های ویژه خود را خواهد داشت؛ چگونه پیش خواهد رفت.

از لحاظ آماری استقلال برتری مطلقی به همشهری خود دارد و هر پنج دیدار گذشته را با برد به اتمام رسانده تا بنفش‌های پایتخت حتی قادر به کسب یک امتیاز هم از آبی‌پوشان نبوده باشند.

با این حال جواد نکونام به عنوان سرمربی در چهار مرتبه‌ای که مقابل هوادار قرار گرفته ضمن کسب دو پیروزی، دو تساوی هم داشته است. مسعود شجاعی هم در تنها تقابل خود به عنوان سرمربی مقابل استقلال شکست خورده و باید دید کاپیتان اسبق تیم ملی و شاگردانش موفق به کسب اولین امتیاز خود مقابل استقلال خواهند شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: هوادار در تبریز با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب تراکتور شد و استقلال در بازی دربی به تساوی بدون گل برابر پرسپولیس رسید.

وضعیت در جدول: هوادار با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و استقلال با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - استقلال

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲۱

ورزشگاه پاس تهران

ترکیب هوادار

علیرضا حقیقی، امین قاسمی نژاد، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی، سیدمحمد میری، مهدی عبدی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، امین پورعلی و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

شرح گل

هوادار صفر - استقلال یک (دقیقه 1؛ آرمین سهرابیان): در همان ابتدای بازی یک کرنر برای استقلال به دست آمد که مهدی‌پور پشت توپ ایستاد و کرنر را کوتاه کار کرد. ابوالفضل جلالی پس از دریافت پاس، ارسال خوبی به روی دروازه انجام داد که با ضربه سر سهرابیان به گل اول استقلال تبدیل شد تا سریع‌ترین گل فصل در ثانیه 43 به ثمر برسد.

کارت زرد

هوادار: سیدمحمد میری (39)

استقلال: جلال الدین ماشاریپوف (39)، محمدحسین مرادمند (1+45)

لحظات حساس

دقیقه 6: شوت محکم و پای چپ سبحان پسندیده با برخورد به یکی از بازیکنان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 15: شوت راه دور مرتضی منصوری را حسینی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 19: ارسال یک کرنر به روی دروازه پس از دفع ناقص مدافعان استقلال در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید که شوت او را حسینی به زیبایی با پای راست دفع کرد. در برگشت نیز توپ به شجاعیان رسید که شوت تماشایی او از پشت محوطه را حسینی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 27: هوادار کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد که داریوش شجاعیان با ضربه ای مستقیم قصد گلزنی داشت که حسینی توپ را دفع کرد. در برگشت نیز توپ به امین پورعلی رسید که ضربه او را نیز کاپیتان استقلال دور کرد.

دقیقه 56: هوادار صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت کریم اسلامی با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 63: ابوالفضل جلالی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: استقلال روی یک حمله سریع وارد محوطه جریمه هوادار شد که ضربه صالح حردانی به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

منبع: فوتبالی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها