سرنوشت محتوم؛ سرمربی النصر در آستانه اخراج

اظهارات آتشینی که لوئیز کاسترو در نشست خبری پس از باخت 3-1 النصر مقابل الرائد هفته بیست و سوم لیگ عربستان داشت، آینده او در این تیم را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

سرنوشت محتوم؛ سرمربی النصر در آستانه اخراج

پس از نتایج ضعیف النصر در هفته‌های گذشته، هواداران این تیم نسبت به عملکرد لوئیز کاسترو معترض شده‌اند، به خصوص که این این پر ستاره در حال حاضر با رقیب سنتی خود، الهلال، 9 امتیاز فاصله دارد و در صورتی که این تیم در بازی امروز خود هم پیروز شود، این فاصله به 12 امتیاز می‌رسد.

کاسترو که شب گذشته نیز مقابل الرائد شکست خورد، در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: فکر نکنید که النصر هر سال قهرمانی می‌شود! آنهایی که قبل از من اینجا بودند، چه کار کردند؟ دنبال بهانه بودند. این فصل جام عرب را بردیم اما سال‌های زیادی است که النصر قهرمان نشده است.

1999085

سرمربی النصر از پیامدهای ناکامی‌های پی در پی ناراحت بود و در این نشست خبری که حدود نیم ساعت به طول انجامید، آرام و قرار نداشت و به گلایه از رفتارهای هواداران النصر می‌پرداخت.

هواداران النصر ساعاتی پس از پایان رویارویی با الرائد با هشتگ اخراج کاسترو در توییتر به ایک سرمربی پرتغالی حمله کردند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که النصر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین با یک گل شکست خورد و هواداران این تیم بیش از هر چیزی نگران حذف از این مسابقات هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها