فردا، رقابت امیر علی‌ اکبری با آرجان بولار/ فایتر ایران آماده دیدار دوباره با مالیخین

فایتر کشورمان فردا در کشور قطر به مصاف آؤجان بولار هندی - کانادایی خواهد رفت.

فردا، رقابت امیر علی‌ اکبری با آرجان بولار/ فایتر ایران آماده دیدار دوباره با مالیخین

لیگ یکصد و شصت و ششم سازمان وان چمپیونشپ از فردا (جمعه 11 اسفند) با برگزاری 10 مبارزه  در ورزشگاه  لوسیل برگزار خواهد شد و در یکی از مهمترین دیدارها امیر علی اکبری فایتر کشورمان در رقابتی حساس در برابر آرجان بولار، قهرمان پیشین دسته سنگین وزن  قرار خواهد گرفت.

براساس رنکینگ رسمی سازمان وان چمپیونشیپ،  امیر علی اکبری در صورت برتری برابر آرجان بولار هندی - کانادایی  شانس مبارزه مجدد با آناتولی مالیخین روسی را این بار برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.  امیر علی اکبری در کنفرانس خبری خود دلایل دو شکست ابتدایی‌اش مقابل مالیخین و کانگ جی ون را اشتباه در مبارزه تلقی کرد و در ادامه از چاتری سیتیوتونگ رئیس سازمان وان درخواست مبارزه‌های مجدد با این نفرات را کرد.

در سایر مبارزات فردا، آناتولی مالیخین قهرمان دسته‌های سنگین و نیمه سنگین این بار برای کسب عنوان قهرمانی میان‌وزن بار دیگر برابر دی ریدر هلندی قرار خواهد گرفت. مالیخین در صورت پیروزی نام خود را در تاریخ این ورزش به عنوان نخستین قهرمان در سه کلاس وزنی ثبت خواهد کرد.

همچنین در سایر مبارزات دو قهرمان دیگر نیز تعیین خواهند شد. تانگ کای چینی و تان لی  ویتنامی- آمریکایی برای کسب عنوان قهرمانی دسته پُروزن مبارزه خواهند کرد. جوشویا پاسیو فیلیپینی نیز درصدد پس گرفتن عنوان قهرمانی دسته سبک وزن، بار دیگر به مصاف جرارد بروکس آمریکایی خواهد رفت.

در دیگر مبارزات  و در رشته بوکس، ظهیر القحطانی به مصاف مهدی زاتوت  خواهد رفت.  در رشته گراپلینگ، عثمان الماروای با سلبر سوزا پیکار خواهد کرد. در مبارزات موی‌تای  نیز ظفر سائیک در برابر ولادمیر کوزمین، ذکریا الجماری در مقابل علی سالدوئف و شینجی سوزوکی در مقابل هان زی هائو قرار خواهند گرفت. در دیدار نخست و در MMA نیز کیتو یاماکیتا در برابر جرمی میادو مبارزه خواهد کرد.

این برای نخستین بار است که سازمان وان یکی از اصلی‌ترین رویدادهای خود را در خاورمیانه برگزار خواهد کرد و بنا به پیش‌بینی‌ها، پرپیننده ترین رویداد تاریخ این سازمان خواهد بود.

امیر علی‌اکبری , امیر علی‌اکبری , امیر علی‌اکبری ,

حجم ویدیو: 6.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها