زیدان: دوست دارم در ایتالیا مربیگری کنم/ لیپی مرا بازیکنی سرشناس کرد

اسطوره فوتبال فرانسه و رئال مادرید اعتراف کرد که به قبول یکی از تیم‌های فوتبال ایتالیایی علاقمند است.

زیدان: دوست دارم در ایتالیا مربیگری کنم/ لیپی مرا بازیکنی سرشناس کرد

در روزهایی که شایعاتی درباره آینده زین‌الدین زیدان شنیده می‌شود، خود او نسبت به مربیگری در ایتالیا ابراز تمایل کرد.

به تازگی مستندی درباره زندگی مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا منتشر شده است که زیدان به عنوان شاگرد این مرد ایتالیایی در یوونتوس، راجع به او اظهارنظر کرده است. برنده توپ طلا و قهرمان جام جهانی 1998 در یوونتوس تحت هدایت لیپی بود که به چهره‌ای سرشناس مبدل شد و توجه سران باشگاه رئال مادرید را جلب کرد. او از سال 1996 تا 2001 در یوونتوس توپ زد و پس از آن با انتقالی رکوردشکن، به رئال مادرید پیوست.

زیدان درباره روزهای بازی‌اش زیر نظر لیپی گفت: به عنوان یک مربی من چیزهای زیادی از لیپی و کارلو آنچلوتی یاد گرفتم. لیپی اولین مربی‌ای بود که واقعاً به من اعتماد کرد. او مرا به یوونتوس برد و به لطف او بود که به بازیکنی سرشناس تبدیل شدم.

نکته جالب درباره زیدان این است که آخرین بازی دوران بازیگری او رودرروی مارچلو لیپی بود، همان فینال معروف جام جهانی 2006 میان فرانسه و ایتالیا که به خاطر درگیری‌اش با مارکو ماتراتزی و ضربه‌ای که با سر به سینه او زد، اخراج شد و در ادامه شاهد باخت تیمش به آتزوری در ضربات پنالتی بود. با وجود آن خاطره تلخ، زیزو همچنان به ایتالیایی‌ها علاقه خاصی دارد و به همین دلیل احتمال بازگشت او به سری A وجود دارد و شایعه نشستن او روی نیمکت یوونتوس برای فصل آینده شنیده می‌شود.

اسطوره 51 ساله فوتبال فرانسه در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در سری A مربیگری کند، گفت: چرا که نه! هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دوست دارم یک روز در ایتالیا مربیگری کنم.در حال حاضر مربیگری نمی‌کنم اما چرا که نه؟ من ایتالیا و سبک فوتبال تیم‌های ایتالیایی را دوست دارم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها