جانشین بیرانوند آماده است

امیررضا رفیعی آماده اولین تجربه بازی رسمی خود می‌شود.

جانشین بیرانوند آماده است

 پرسپولیس در این سال‌ها چهره‌های نسبتا زیادی را از آکادمی خود به تیم بزرگسالان آورده، اما اغلب آن‌ها و به خصوص دروازه‌بان‌ها، فرصتی برای نمایش توانایی خود نداشته‌اند.

ابوالفضل درویش‌وند یکی از مشهورترین این نفرات است که سال‌ها پشت خط بیرانوند و بوژیدار رادوشویچ ماند و با چندین و چند مدال قهرمانی، به لیگ یک رفت و سرنوشت چندان خوبی هم نداشت.

اما به نظر اوضاع برای امیررضا رفیعی به شکل دیگری پیش می‌رود. امیررضا که از تیم امید پرسپولیس به جمع سرخپوشان پیوست، بعد از جدایی احمد گوهری در ابتدای فصل، به گلر ذخیره قرمز‌ها تبدیل شد و با حمایت علیرضا بیرانوند، مرد شماره دو باقی ماند.

در حالی که بیرانوند از چندین و چند مصدومیت عبور کرد و در تمام بازی‌های فصل به میدان رفت، سرانجام یک کارت زرد بی‌مورد به دلیل اتلاف وقت، باعث شد او محروم شود و کلید دروازه به رفیعی برسد.

رفیعی یک روز بعد از محرومیت بیرانوند، در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر عقاب تهران قرار گرفت و در حالی که چند بار هم دروازه‌اش تهدید شد، کلین‌شیت کرد.

(عکس) جانشین بیرانوند آماده است

او حالا یک هفته فرصت دارد تا خود را برای میدان بزرگ در مقابل ذوب‌آهن آماده کند. دیداری بسیار سخت و سرنوشت‌ساز که می‌تواند سکوی پرتاب این گلر جوان باشد.

اگر چه هواداران پرسپولیس نمایش او را ندیده‌اند، اما تعریف و تمجید‌های بازیکنان پرسپولیس از رفیعی، می‌تواند باعث خوشبینی برای عملکرد این گلر جوان شود.

پرسپولیس در این سال‌ها هرگز پیش نیامده که یک دروازه‌بان جدید به فوتبال ایران تحویل بدهد و حالا شاید زمان آن رسیده باشد که یک نفر از داخل آکادمی خود را در حد و اندازه گلری پرسپولیس مطرح کند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها