بیرانوند: دشمن شاد شدم، دیگر مصاحبه نمی‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم اراک از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

بیرانوند: دشمن شاد شدم، دیگر مصاحبه نمی‌کنم

علیرضا بیرانوند پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مورد اشتباه خود در این بازی اظهار داشت: در ابتدا از همه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. شاید من انتظار نداشتم چنین گلی بخورم اما یک اتفاق بود به تیم آلومینیوم و هوادارانش و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. من هم به حدی شهامت دارم که عذرخواهی کنم.وی افزود: برخی مواقع این اتفاقات می‌افتد و از دست آدم هیچ کاری برنمی‌آید. در کل بازی خوبی انجام دادیم و فقط ناراحتی من به این خاطر است. حیف شد که با این بازی خوب شکست خوردیم. این آخرین مصاحبه من تا پایان فصل است. اگر بخواهم صحبت کنم دشمنان زیادی پیدا خواهم کرد. این روزها هم دشمن شاد شده‌ام. با این وجود از مردم و هواداران به ویژه هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس اضافه کرد: می‌دانم این مردم چقدر پرسپولیس را حمایت می‌کنند. روی یک اتفاق گل خوردم و این اتفاق در هر جای دنیا می‌افتد. بار دیگر از طرفداران عذرخواهی می‌کنم. اطمینان دارم پس از این بازی شاید برای من حواشی درست کنند. اما هرچه سریع‌تر باید از این شرایط سخت بیرون بیایم. بیرانوند افزود: تا جایی که توانستم سعی کردم به تیم کمک کنم. امروز هم بهترین فرصت‌ها را داشتیم. بعد از چندین سال می‌بینم یک تیم به اراک می‌آید و تا این اندازه آلومینیوم را اذیت می‌کند. تیمی که مربی بسیار خوبی مثل مجتبی حسینی دارد. نیم‌فصل دوم به تازگی شروع شده و شاید بخواهند پرسپولیس را دچار حاشیه کنند. اما اگر همین روند خوبی که امروز داشتیم ادامه بدهیم اطمینان دارم وضعیت بهتر خواهد شد. 3-4 بازیکن خیلی خوب نیز با باز شدن پنجره به ما اضافه می‌شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    جامی که میخواستی ازقطر بیاری برای سکه چی شد خخخخخخ

  • بازنشسته
    0

    اشکالی نداره بیرو عزیز!!بعدازشاهکارت درجام ملتهای آسیا رفتی بافرزندانت روکشتی تفریحی درکیش لُری رقصیدی، اینبارهم برو تُرکی برقص،کی به کیه؟

  • J
    0

    آخه تو کی هستی که دشمن داشته باشی ،

  • ناشناس
    0

    دشمن شادی واسه یک دقیقه اش است

  • ناشناس
    0

    این دفعه برو در حال برف بازی برقص

  • بهلول
    0

    اينوبه بازيكنان تيمهاى ديگرميگويم بيرانوندتوپهاى فاصله نزديك راخوب دفع ميكندولى ازفاصله دورسوراخه

  • محمد گلکار
    0

    آقای بیرانوند بدترین دروازه بانی را در بازی‌های قطر ارائه و مردم را ناراحت کردید.
    اگر بعنوان دروازه بان خوب مطرح شدید به دلیل دفاع و کوشش بازی کنان تیم محبوب مردمی پرسپولیس بوده است.
    آنها خوب دفاع کردند.

  • ناشناس
    0

    تو یک بازیکن حکومتی و حواله دوست هستی

  • ناشناس
    0

    چه حساسه این گوگولی...

  • 🐜
    0

    هر ورزشکار هنرمند سیاستمدار ووو یک دورانی دارد وقتی دورانش تمام شد دیگه ماجرا تمام شده است! آن پاکی و معصومیت آن که دوران طلایی هر شخص را رقم می‌زد!!! نه سیاه کاری و ناصداقتی با دیگران!!!

  • ناشناس
    0

    این حرفارو ول کن جرأت داری از فوتبال خداحافظی کن چون هیچکس با بازی خداحافظی نرفته حتی اونایی که خیلی ازتون مطرح تر بودن حرف گوش کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها