رفاقت اردن و قطر فقط تا فینال طول کشید/ عکس

تیم ملی فوتبال قطر در دیدار فینال مقابل اردن با زدن سه گل از روی سه ضربه پنالتی، قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

رفاقت اردن و قطر فقط تا فینال طول کشید/ عکس

از درون زمین و در حین بازی گرفته، بازیکنان و کادر فنی اردن به داوری مانینگ، قاضی چینی این دیدار اعتراض داشتند و بعد از بازی هم کاربران اردنی از داوری به شدت انتقاد کردند.

تصویر زیر توئیتی از یک کاربر اردنی است که به داور چینی اتهام رشوه گرفتن می‌زند و به مانینگ برای خرید ویلای جدیدش تبریک می‌گوید.

این در حالی است که تا قبل از دیدار نهایی، اردنی‌ها دوست داشتند با قطر، یک فینال تمام عربی را برگزار کنند و از این بابت (باخت ایران) بسیار خوشحال بودند.

رفاقت اردن و قطر فقط تا فینال طول کشید

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    2

    این مربوط به کاربرانه ، پس لطفا هر چی رو تو فضای مجازی می بینید به روزنامه و دولت اون کشور ربط ندید بمانند پوستری که در بعد بازی ایران و قطر گذاشته بودن

  • ناشناس
    3

    هر سه پنالتی درست بود ،

  • ناشناس
    2

    واقعا راست میگن .دو پنالتی قطر ابکی گرفته شده و معلومه حسابی ازسوی قطریها ، اعمال نفوذ شده ‌
    تو کدام فینال رسمی یه داور سه تا پنالتی بنفع میزبان مسابقات گرفته .واقعا فساد در فدراسیون فوتبال آسیا بیداد میکنه .

  • ایرانی
    2

    داوری مانینگ و صد البته پنالتی ها نیز کاملا درست بود.VAR نیز دقیقا گویای این مطلب است.الکی جو ندید و تخریب نکنید.قهرمان شدن قطر حقش بود.

  • ناشناس
    0

    داور هم یک انسانه و جایزالخطا. همانطور که فوتبال را با همه حواشی آن پذیرفته‌ایم، بایستی جهت‌دار بودن قضاوت داورها هم به محاسبات خود اضافه کنیم. بعداز گل زیبای سردار، نظم و دقت در تیم ایران مختل شد، طوری که صدای گوینده و کارشناسان هم درآمد.

  • حسین
    2

    پوستر بسیار زننده قطری ها برای ایران نشاندهنده شخصیت آنهاست یادشان رفته عربستان مثل حیوان با آنها رفتار میکرد این کشتی ایران قوی بود در خلیج فارس که آب و غذا برایشان برد و هیچ عربی قدرت تعرض به آن نداشت

  • بابی۴تن
    0

    تنهاراه‌نجات‌کشوری‌حمایت‌از امر رهبری

  • ناشناس
    0

    فقط قلعه نویی و همکارانش مهم هستن که سینه جلو دادن و میگن حق ما قهرمانی بود ارواح عمه تک تکشون و نسل خلائی فوتبال مخوص بیرانوند کلاغ اسیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها