اسامی و مدت محرومیت ۳ دوپینگی جدید ورزش ایران

نمونه دوپینگ سه ورزشکار رشته‌های دوچرخه‌سواری، فوتبال و پارا دو میدانی مثبت و هر کدام به ترتیب به مدت ۳، ۴ و ۲ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

اسامی و مدت محرومیت ۳ دوپینگی جدید ورزش ایران

نمونه دوپینگ سعید چهرزاد ورزشکار رشته دوچرخه‌سواری، محمد حسین حیدری ورزشکار رشته فوتبال و شهلا حدیدی ورزشکار رشته پارا دو و میدانی، مثبت شد.

سعید چهرزاد ورزشکار رشته دوچرخه‌سواری به دلیل وجود ماده ممنوعه متاسترون کلنبوترول در نمونه اخذ شده از وی به مدت ۳ سال از تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۵ از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

بیشتر بخوانید: شوک به ورزش بانوان؛ مثبت شدن دوپینگ ۲ مدال آور هانگژو!

محمد حسین حیدری ورزشکار رشته فوتبال به دلیل وجود ماده ممنوعه نورآندروسترون در نمونه اخذ شده از وی به مدت ۴ سال از تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۶ از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

شهلا حدیدی ورزشکار رشته پارا دو و میدانی به دلیل وجود ماده ممنوعه هیدرو کلروتیازید در نمونه اخذ شده از وی به مدت ۲ سال از تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۲ تا ۵ آذر ۱۴۰۴ از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد.  

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    برای رسیدن به مقام قهرمانی. از یکطرف برای پاداش های قول داده شده بعد هم برای اخذ تابعیت دوپینگ میکنند تا راه صد ساله را چند ماهه طی کنند حالا با محرومیت باید پاسخگو باشند آبروی هم رشته های خود را هم میبرند. پر بیراه نیست میگویند ورزش قهرمانی هزینه های گزافی دارد

  • ناشناس
    0

    وای ،هر دم از این باغ بری می‌رسد!!🙄😱🤔

  • ناشناس
    0

    ارزشش روداره آبروتون بره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها