جام ملت‌های آسیا؛

استرالیا یک - کره جنوبی ۲/ ستاره تاتنهام یک تنه کشورش را به نیمه نهایی رساند

تیم ملی کره جنوبی موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد استرالیا عبور کند و به نیمه نهایی برسد.

استرالیا یک - کره جنوبی ۲/ ستاره تاتنهام یک تنه کشورش را به نیمه نهایی رساند

تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که کره موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

در این مسابقه استرالیا با گل دقیقه ۴۲ گودوین از حریف پیش افتاد و حملات شاگردان یورگن کلینزمن در نیمه دوم بی‌نتیجه ماند تا اینکه در دقیقه ۹۶ سون هیونگ مین ستاره و کاپیتان کره ای‌ها با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه استرالیا شد و توانست از مدافعان این تیم یک پنالتی بگیرد. هه چان هوانگ  مهاجم وولورهمپتون پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در ثانیه‌های پایانی مسابقه بازی را به تساوی کشاند تا کره مثل بازی با عربستان باز هم در ثانیه‌های آخر بازی را به تساوی بکشاند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه باز هم سون هیونگ مین ستاره میدان شد و در دقیقه ۱۰۴ روی یک ضربه آزاد دیدنی گل دوم کره را زد تا این تیم دو بر یک پیش بیفتد. چند دقیقه بعد اونیل از استرالیا به دلیل تکل خشن با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا کار استرالیا تمام شود.

کره جنوبی با این پیروزی، حریف اردن در نیمه نهایی شد تا یک بار دیگر پس از تساوی دو بر دو در مرحله گروهی، با این تیم بازی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا
    0

    آفرین بر کره عالی بود

  • خاستم بدونی
    1

    قطر - کره فینال میرن
    قطر قهرمانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها