پست اینستاگرامی ستاره بارسا: بهانه‌تراشی ممنوع!

پدری، ستاره بارسلونا، در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و از بازیکنان تیمش خواست که برای وضع موجود تیمشان قبول مسئولیت کنند.

پست اینستاگرامی ستاره بارسا: بهانه‌تراشی ممنوع!

شب گذشته بارسلونا در یک نمایش بسیار ضعیف دفاعی دیدار مقابل ویارئال را 5-3 واگذار کرد. بعد از این بازی ژاوی هرناندز گفت که نمی‌خواهد بعد از ژوئن سال جاری به کار در بارسلونا ادامه دهد و فکر می‌کند که این باشگاه بدون او موفق‌تر خواهد بود. بارسلونا در 5 بازی اخیرش، سه شکست داشته و با آمار دفاعی اسف‌بار 16 گل دریافت کرده است.

1984156

این حرف با واکنش ستاره‌های بارسا، مثل رونالد آرائوخو، مواجه شد که برای بازیکنان مسئولیت بیشتری قائل بودند تا سرمربی تیمشان. پدری هم امروز یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و در آن از هم‌تیمی‎‌هایش درخواست کرد تا برای نتایج صعیف اخیر تیمشان بیشتر از گذشته قبول مسئولیت کنند. او با منتشر کردن عکسی با ژستی امیدوارانه از خودش بعد از گلی که دیشب به ثمر رساند نوشت: "اینها روزهای سختی برای همه هستند. اما ما باید دست از بهانه تراشی برداریم، از خودمان انتقاد کنیم و اوضاع را برای سرمربی و مهمتر از همه برای اسم باشگاه و شما هواداران بهبود ببخشیم. فورسا بارسا."

پدری یکی از معدود بازیکن‌های خوب بارسا در بازی دیشب بود که در نیمه دوم به میدان آمد و یک گل هم برای تیمش به ثمر رساند که برای تغییر نتیجه بازی کافی نبود.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها