جام ملت‌های آسیا - ۲۰۲۳

ژاپن ۳ - اندونزی یک

تیم ملی ژاپن با شکست اندونزی شش امتیازی شد و در رتبه دوم گروه D قرار گرفت و باید در انتظار تیم دوم گروه E مسابقات بماند.

ژاپن ۳ - اندونزی یک

ژاپنی‌ها در این مسابقه بازی را هجومی شروع کردند و خیلی زود به پنالتی رسیدند و اوئدا مهاجم این تیم پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سامورایی‌ها خیلی زود یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتند، در ادامه بازیکنان ژاپن ضربات پرتعدادی را به سمت دروازه اندونزی شلیک کردند که خطرناک‌ترین آن را ناکامورا به تیرک دروازه اندونزی زد.

بازیکنان اندونزی در این بازی نمایش نسبتا خوبی داشتند و تیم از پیش باخته مقابل یکی از مدعیان قهرمانی نبودند، آن‌ها در این مسابقه گا‌ها حملاتی را روی دروازه ژاپن شکل دادند.

ژاپن در نیمه دوم هم توپ و میدان را در اختیار داشت و روی یک کار تیمی خوب آیاسه اوئدا در دقیقه ۵۳ گل دوم ژاپن را به ثمر رساند.

در ادامه بازی شرایط نسبتا آرامی را طی می‌کرد که بار دیگر ژاپن با تاثیرگذاری اوئدا موفق به گلزنی شد، ضربه این بازیکن در آستانه گل شدن به مدافع اندونزی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان اندونزی یکی از گل‌ها را توسط ساندی والش به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

تیم ملی ژاپن پس از عراق ۹ امتیازی با ۶ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت، همچنین اندونزی شانس صعود را دنبال می‌کند، در صورت شکست پرگل بحرین مقابل اردن و تساوی عمان مقابل قرقیزستان آن‌ها می‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها