صحبت های طارمی و بیرانوند قبل از بازی با امارات

دو ستاره تیم ملی قبل از آخرین بازی ایران در دور گروهی صحبت های کوتاهی انجام دادند.

صحبت های طارمی و بیرانوند قبل از بازی با امارات

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی ایران مقابل امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: امارات قطعاً یک تیم خیلی خوب است. همانطور که هنگ‌کنگ تیم خیلی خوبی بود و بازی خوبی را ارائه کرد. امارات هم طبیعتاً تیم پرمهره‌ای است، اما ما به زمین می‌رویم که بهترین عملکردمان را مقابل تیم امارات نشان بدهیم.

وی درباره افزایش تماشاگران بازی تیم ملی در دو بازی اخیر تصریح کرد: همانطور که می‌دانید ایران جزو تیم‌های قوی این تورنمنت است. شاید در مرحله گروهی یکسری از هواداران نخواهند از بازی اول بیایند، ولی چون می‌دانستند ما از گروه صعود می‌کنیم و خدا را شکر صعود کردیم، از حالا به بعد امیدوارم هواداران بیشتری برای تماشای بازی‌های ما بیایند.

همچنین علیرضا بیرانوند در خصوص بازی پیش روی تیم ملی مقابل امارات گفت: امروز آخرین بازی گروهی‌مان است و دو تیم شرایط خاص خودشان را دارند و می‌خواهند به عنوان صدرنشین صعود کند. شاید امارات برای بردن وارد زمین شود چون می‌خواهد با صدرنشینی به مرحله بعد برود. ما هم مثل همه بازی‌ها برای پیروزی بازی خواهیم کرد. امیدوارم مردم بازی خوبی ببینند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها