جزییات تازه از اختلاف سامره و نکونام/ سرمربی استقلال دلجویی نکند آقای سرپرست برنمی‌گردد

علی سامره به دلیل اظهاراتی که چند روز پیش جواد نکونام در یک نشست خطاب به او بیان کرده از سمت خود در باشگاه استقلال استعفاء داده است.

جزییات تازه از اختلاف سامره و نکونام/ سرمربی استقلال دلجویی نکند آقای سرپرست برنمی‌گردد

 همان طور  که ایران ورزشی روز گذشته هم نوشت، اختلاف سامره با نکونام دلیل استعفای آقای سرپرست از این سمت است. اما جزییات تازه‌ای از دلیل استعفای علی سامره از سمت سرپرستی تیم استقلال به دست آمده که جالب توجه است.

چند روز قبل از اینکه سامره اقدام به استعفاء از سمت خود در باشگاه استقلال کند نشستی میان او و سرمربی استقلال برگزار شد که در آن نشست حرف‌هایی از زبان نکونام بیرون آمد که دلخوری شدید علی سامره از  سرمربی استقلال را به دنبال داشته است.

گفته می‌شود سامره حرف‌های نکونام را به نوعی توهین به جایگاه سرپرستی تیم استقلال تلقی کرده و به همین دلیل روز گذشته استعاء داد.

اینکه نکونام در آن جلسه چه صحبت‌هایی خطاب به سامره انجام داده که سرپرست استقلال تصمیم به کناره گیری از سمت خود کرده شاید در این برهه چندان مهم نباشد اما آنچه اهمیت دارد این است که سامره آن اظهارات را توهین مستقیم به جایگاه سرپرستی باشگاه استقلال می‌داند و به برخی از نزدیکان خود گفته تا زمانی که نکونام بابت آن اظهارات دلجویی نکند هرگز راضی به بازگشت به این سمت نخواهد بود.

حالا باید دید جواد نکونام که قطعا در جریان عمق ناراحتی سامره قرار دارد و خودش هم خوب می‌داند که در آن نشست چه جملاتی را به زبان آورده، آیا اقدامی در راستای بازگشت سامره به نیمکت استقلال انجام خواهد داد یا  ترجیح می‌دهد مانند 24 ساعت گذشته همچنان موضع سکوت اختیار کند؟!

نکته بسیار تامل بر انگیز درباره ماجرای استعفای اخیر سامره از سمت سرپرستی استقلال این است که برخی باشگاه استقلال ادعا کرده‌اند که شاید سامره پیشنهاد جدیدی دارد که چنین اقدامی انجام داده در حالی که گفته می‌شود سامره هیچ پیشنهادی ندارد و استعفای اخیر را فقط به دلیل اظهارات سرمربی استقلال در آن جلسه رسانه‌ای کرده است.

منبع: ایران ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شریفی
    0

    اسطوره پاس(با نیم فصل بازی در استقلال) ‌توهین میکنه به سرپرست استقلال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها