کشتی آزاد بین‌المللی جام اوپن زاگرب؛

نایب قهرمانی نمایندگان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا

در پایان رقابت‌های نخستین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴، تیم ایران که در ۶ وزن این مسابقات شرکت کرده بود، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

نایب قهرمانی نمایندگان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا

نخستین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ روز‌های ۲۰ و ۲۱ دی ماه در کشور کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران که در ۶ وزن این مسابقات شرکت کرده بود، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

 در پایان این مسابقات تیم ایران توسط محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم، حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، امیرررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال نقره، عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

تیم ایران که در ۶ وزن این مسابقات شرکت کرده بود با ۱۱۵ امتیاز نایب قهرمان شد.

آمریکا که در هر ۱۰ وزن نماینده داشت، با ۱۵۹ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و گرجستان با ۱۱۰ امتیاز سوم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حیف شد،شیطان بزرگ قهرمان شد،ما دوم شدیم.جالبه تو ورزش اول و اصلی کشور ما،بازم نمیتونیم حرف اول رو در دنیا بزنیم و همیشه باید پایین تر و زیر سایه کشورهایی چون: روسیه،امریکا،ترکیه،.....باشیم!🙄😳😞😡

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      عزیز دل یه سرچ تو عناوین قهرمانی آمریکا و روسیه ( شوروی سابق) در قهرمانی جهان و جام جهانی داشته باش تا جایگاه ایران رو درک کنی و خیلی باد نکنی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها