غول‌کشی و انتقام در زاگرب؛

آذرپیرا با شکست قهرمان المپیک طلا گرفت

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با شکست قهرمان جهان و المپیک به مدال طلای مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب رسید.

آذرپیرا با شکست قهرمان المپیک طلا گرفت

رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن پایانی مسابقات کشتی آزاد جام اوپن زاگرب و نخستین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۴ پنجشنبه شب در زاگرب کرواسی برگزار شد.

در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم این مسابقات امیرعلی آذرپیرا موفق به شکست کایل اسنایدر دارنده ۹ مدال جهانی و المپیک از آمریکا شد.

آذرپیرا در دیدار فینال در مصاف با کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر مقابل رادوسلاو باران از لهستان به پیروزری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مایکل ماچیاولو از آمریکا را از پیش رو برداشت. آذرپیرا در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۷ از سد ایساک ترامبل از آمریکا گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

آذرپیرا دارنده ۲ طلای امیدهای جهان در حالی امشب به طلای این پیکارها دست یافت که چند ماه قبل و در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان در بلگراد در وزن ۹۲ کیلوگرم یا شکست برابر زاهید والنسیا از آمریکا مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف زودهنگامی داشت. او بعد از جهانی بلگراد یا تغییر وزن دوباره به ۹۷ کیلوگرم آمد.

این دومین شکست کایل اسنایدر مقابل حریفان ایرانی خود است و سابقه شکست برابر محمدحسین محمدیان را نیز دارد.

حجم ویدیو: 7.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این طلاطلابود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها