ملو: بازیکنان سیتی به ما احترام نگذاشتند

مدافع باتجربه فلومیننزه درباره درگیری شدیدش با بازیکنان منچسترسیتی پس از فینال جام جهانی باشگاه‌ها توضیح داد.

ملو: بازیکنان سیتی به ما احترام نگذاشتند

به گزارش گلوبو اسپورت، در دیدار نهایی جام جهانی باشگاه‌ها دو تیم منچسترسیتی و فلومیننزه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی چهار بر صفر شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

در پایان بازی، فیلیپه ملو، بازیکن باتجربه فلومیننزه، با بازیکنان منچسترسیتی از جمله کایل واکر و جک گریلیش به‌شدت درگیر شد.

او درباره این درگیری گفت: انسان‌های نادانی را در فضای مجازی و رسانه‌ها می‌بینم که من را دلیل درگیری معرفی می‌کنند در حالی که اصلا اینگونه نیست. به دنبال هیچ درگیری و جنجالی نبودم. گریلیش باید به باشگاه ما احترام می‌گذاشت. اصلا اجازه نمی‌دهم کسی به ما بی‌احترامی کند. آنها بی‌احترامی کردند. او در طول بازی فریاد می‌زد: «اوله!» این شعار مختص هواداران است و نباید بازیکنی از حریف به قصد بی‌احترامی آن را بر زبان می‌آورد.

او ادامه داد: برخی که خود را خبرنگار و روزنامه‌نگار خطاب می‌کنند، من را مقصر می‌دانند. آنها نوشتند که من مشکل‌ساز شدم و این اصلا درست نیست. من برای دفاع از مارتینلی که بازیکنان سیتی او را محاصره کردند رفتم. من یک جنگجو هستم و تمام زندگی من اینگونه بوده است. به تیمم چه در زمان پیروزی و چه در زمان شکست احترام می‌گذارم و این تا ابد وجود خواهد داشت. احترام باید در هر شرایطی باشد. بازیکنان سیتی به ما احترام نگذاشتند و به همین خاطر این درگیری به وجود آمد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها