لیگ قهرمانان اروپا؛

پایان کابوس منچستریونایتد با شکست مقابل بایرن مونیخ/ صعود ناپولی، توقف اینتر و پیروزی رئال

منچستریونایتد با شکست مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان کنار رفت و ناپولی توانست جواز صعود را دریافت کند.

پایان کابوس منچستریونایتد با شکست مقابل بایرن مونیخ/ صعود ناپولی، توقف اینتر و پیروزی رئال

در ادامه دیدار‌های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شش مسابقه در سه گروه برگزار شد که مهمترین اتفاق حذف منچستریونایتد بود.

شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بایرن مونیخ صعود کرده بودند. شاگردان تن هاخ برای صعود باید باوارایی‌ها را شکست می‌دادند و منتظر تساوی دو تیم دیگر گروه می‌بودند که هیچ‌کدام از این دو اتفاق نیفتاد.

بایرن مونیخ موفق شد با گل دقیقه ۷۱ کینگزلی کومان منچستریونایتد را شکست دهد تا با پنج برد و یک تساوی مقتدرانه با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم نخست گروهی راهی دور بعد شوند.

در دیگر بازی این گروه، کپنهاگن دانمارک با یک گل مهمانش گالاتاسرای ترکیه را شکست داد تا هشت امتیازی شود و بعد از بایرن به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. گالاتاسرای هم با پنج امتیاز تیم سوم گروه و راهی لیگ اروپا شد. منچستریونایتد هم با چهار امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفت و حذف شد.

در گروه C رئال مادرید با نتیجه سه بر دو میزبانش یونین برلین را شکست داد. خوسلو دو بار و سبایوس گل‌های رئال را به ثمر رساندند. ضمن آن که لوکا مودریچ یک پنالتی برای رئال از دست داد.

در دیگر بازی این گروه، ناپولی با دو گل مهمانش براگای پرتغال را از پیش رو برداشت تا ۱۰ امتیازی شود و بعد از رئال ۱۸ امتیازی به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود. براگا هم با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و راهی لیگ اروپا شد.

در گروه D هم مصاف حساس تیم‌های اینتر و رئال سوسیه داد که جدال تیم‌های صعود کرده بر سر صدرنشینی بود، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر دو تیم ۱۲ امتیازی شوند، اما سوسیه داد به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین شد.

در دیگر بازی این گروه، بنفیکا پرتغال با نتیجه سه بر یک میزبانش سالزبورگ اتریش را مغلوب کرد تا هر دو تیم چهار امتیازی شوند و بنفیکا به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، به عنوان تیم سوم به لیگ اروپا صعود کند.

پرونده دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دیدرهای چهار گروه دوم بسته می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها