درباره دیدار امروز صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک

رئیس کمیته داوران: اینکه من پنالتی را برگرداندم دروغ محض است

رئیس کمیته داوران تاکید کرده که او دخالتی در رد شدن پنالتی آلومینیوم اراک نداشته است!

رئیس کمیته داوران: اینکه من پنالتی را برگرداندم دروغ محض است

در دقیقه ۵۵ دیدار امروز صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک که با برتری ۲ بر یک شاگردان سید مجتبی حسینی مقابل میزبان خود به اتمام رسید، حسین زمانی در تصمیمی بحث برانگیز روی زمین افتادن بازیکن آلومینیوم را در مقابل پیام پارسا، دروازه‌بان آبادانی‌ها پنالتی تشخیص داد که این موضوع سبب به جنجال کشیده شدن بازی شد‌.

در نهایت پس از 14 دقیقه وقفه در شرایطی که میلاد فخرالدینی برای زدن این پنالتی پشت توپ ایستاده بود، حسین زمانی تصمیم خود را تغییر داده و پنالتی را بازگرداند (بیشتر بخوانید).

پس از این اتفاق خبری منتشر شد که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران که به عنوان ناظر داوری از جایگاه ویژه مشغول تماشای بازی بود از طریق ناظر بازی به زمانی دستور داده که نباید این صحنه را پنالتی بگیرد.

خداداد افشاریان اما این موضوع را رد می‌کند. او در گفت و گویی با فارس، در مورد این اتفاق اینطور اظهارنظر کرده است: «پس از اینکه زمانی آن صحنه را پنالتی گرفت، حسن انتظاری، کمک داور اول بازی به داور گفت پنالتی نیست. با این وجود زمانی به اعلام پنالتی اصرار داشت. در نهایت طبق هماهنگی داور چهارم، کمک داور و داور وسط به دلیل شبیه‌سازی بازیکن آلومینیوم به سود صنعت نفت خطا گرفته شد.»

وی افزود: «من هم با این نظر موافق هستم اما اینکه گفته‌اند من گفته‌ام نباید پنالتی گرفته شود دروغ محض است‌. اصلا من چنین کاری نکردم و به حدی اطراف من شلوغ بود که فقط تلویزیون را نگاه کردم. بازگرداندن این پنالتی که با تصمیم تیم داوری انجام شد، تصمیم عاقلانه و منطقی بود.»

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها