کی‌روش از قطر هم اخراج شد/ عکس

سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر در فاصله یک ماه تا آغاز جام ملت‌های آسیا، از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

کی‌روش از قطر هم اخراج شد/ عکس

فدراسیون فوتبال قطر با انتشار پستی در صفحه مجازی، به طور رسمی برکناری کارلوس کی‌روش از هدایت تیم ملی این کشور را اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال قطر در پیامی در شبکه اجتماعی X( توییتر سابق) نوشت:

با تشکر و قدردانی از کارلوس کی‌روش برای دوره‌ای که تمرینات تیم ملی کشورمان را زیر نظر داشت. برای شما در آینده شغلی آرزوی موفقیت داریم.

170780663

سرمربی پرتغالی، بهمن سال گذشته پس از پایان قراردادش با ایران، با تیم ملی قطر قراردادی چهار ساله امضا کرد اما نتایج عنابی‌ها در ۱۰ ماه گذشته آن چیزی نبود که مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا انتظار داشت.

کی‌روش در ۱۱ مسابقه، هدایت قطر را بر عهده داشت و با این تیم ۴ برد، ۳ تساوی و ۴ باخت کسب کرد. شکست سنگین برابر تیم‌های مطرح آسیایی مانند باخت چهار بر صفر به ایران در فیفادی اکتبر در تورنمنت اردن، قطری‌ها را عمیقا ناامید کرد.

در نهایت قطری‌ها در فاصله یک ماه تا آغاز جام ملت‌ها با کی‌روش و در حالی که سه سال از قراردادش باقی مانده بود، قطع همکاری کردند.  از مارکز لوپز، مربی سابق اسپانیول که از سال ۲۰۱۸ هدایت الوکره را برعهده دارد، به عنوان جانشین احتمالی کی‌روش نام برده می‌شود.

کی‌روش پیش از هدایت قطر، در دومین دوره حضور روی نیمکت ایران، هدایت تیم کشورمان را در جام‌جهانی  ۲۰۲۲ قطر برعهده داشت که با ۲ شکست و یک برد، به کار خود و ایران در این رویداد بزرگ پایان داد. این نتایج سبب شد تا قرارداد کوتاه مدتش با ایران تمدید نشود.

او پیش از بازگشت دوباره به ایران در تابستان سال گذشته هم، با کسب نتایج ضعیف در تیم ملی مصر و در ادامه کلمبیا، طعم اخراج را چشیده بود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حمید
    0

    مفتش گرون؛ مربی پولکی و بدون تاکتیک که باعث نابودی فرصت های ایران شد

  • ناشناس
    0

    حالاچراامیرخان ترسیده

  • ناشناس
    0

    حالا مشخص میشه تاج و دار و دسته‌اش چه خیانتی به فوتبال ایران کردند! مخصوصاً جام جهانی قبل

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      نیست در ایران خیانتهای دیگری انجام نشده/44 سال گذشت و هیچ خیانتی ندیدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها