حمله مسی به رکورد مارادونا و مایکل جردن

پیراهن‌های لیونل مسی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به حراج گذاشته شده و انتظار می‌رود رکورد قیمت پیراهن مایکل جردن شکسته شود.

حمله مسی به رکورد مارادونا و مایکل جردن

 اولین پیشنهاد چشمگیر برای شش پیراهن لیونل مسی در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ارائه شده است.

روز پنجشنبه شبکه اکشن گزارش داد که قیمت ۵.۲ میلیون دلار برای این کیت‌ها تعیین شده است. با در نظر گرفتن حق بیمه خریدار، قیمت پیشنهادی به ۶.۳ میلیون دلار می‌رسد. این پیراهن‌ها در حراجی ساتبیز در شهر نیویورک به فروش می‌رسند و انتظار می‌رود تا پایان حراج در ۱۴ دسامبر، پیشنهادات به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

در حال حاضر اولین پیشنهاد برای لباس‌های مسی بالاتر از قیمت‌ پیراهن‌های پوشیده شده قبلی ورزشکاران بزرگ است. این پیراهن‌ها عبارتند از پیراهن فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ کوبی برایانت (۵.۸ میلیون دلار)، پیراهن بیب روث ۱۹۲۸-۱۹۳۰ نیویورک یانکیز (۵.۶ میلیون دلار) و پیراهن لبرون جیمز در فینال NBA در سال ۲۰۱۳ (۳.۶ میلیون دلار). پیشنهاد برای پیراهن‌های مسی حتی می‌تواند از پیراهن «دست خدا» دیگو مارادونا (۹.۳ میلیون دلار) و پیراهن فینال NBA ۱۹۹۸ مایکل جردن (۱۰.۱ میلیون دلار) در پایان حراج بیشتر شود.

این مجموعه شامل دو پیراهن است که مسی در مرحله گروهی پوشیده بود، و چهار پیراهن دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی، یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال مقابل فرانسه پوشیده شدند. قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جواهری در کارنامه پر افتخار لیونل مسی است که از نظر بسیاری به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.

حمله مسی به رکورد مارادونا و مایکل جردن

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها