حراج پیراهن لیونل مسی در جام جهانی 2022 با 10 میلیون دلار

پیراهن لیونل مسی در جام جهانی 2022 در حراج «ساتبی» به 10 میلیون دلار به فروش گذاشته شده است.

حراج پیراهن لیونل مسی در جام جهانی 2022 با 10 میلیون دلار

بلومبرگ نوشت: هواداران فوتبال به زودی این شانس را خواهند داشت که صاحب یک قطعه مهم از تاریخ جام جهانی شوند. ساتبیز مجموعه‌ای متشکل از شش پیراهن‌ را که لیونل مسی فوق ستاره جام جهانی سال گذشته در قطر بر تن کرده بود، به حراج می‌گذارد، زمانی که آرژانتین با شکست فرانسه مدافع عنوان قهرمانی، جایزه اصلی را به خانه برد.

مجموعه ای از پیراهن های راه راه آبی و سفید – از جمله پیراهن پوشیده شده در بازی نهایی در 18 دسامبر – می تواند به با ارزش ترین مجموعه یادگاری های ورزشی تبدیل شود که در بلوک حراج قرار گرفته است. برآوردها برای این مجموعه بیش از 10 میلیون دلار است. رکورد کنونی پیراهن مربوط به فینال NBA با بازی مایکل جردن در سال 1998 است که در سال 2022 در ساتبی نیویورک به قیمت 10.1 میلیون دلار فروخته شد. مزایده از تاریخ 30 آبان لغایت 14 دی ماه برای مناقصه باز خواهد بود.

رکورد کنونی پرفروش ترین یادگاری های فوتبال متعلق به پیراهنی است که یکی دیگر از فوتبالیست های آرژانتینی، دیگو مارادونا فقید است که در بازی معروف به دست خدا مقابل انگلیس در سال 1986 پوشیده بود. این پیراهن در می 2022 در ساتبی لندن به قیمت 9.3 میلیون دلار فروخته شد.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها