روایت تصویربردار دیدار ذوب‌آهن - استقلال از درگیری با نکونام

تصویربردار دیدار ذوب‌آهن و استقلال گفت: مشغول تصویربرداری بودم که سرمربی استقلال و همکارانش به سمت من آمدند و الفاظ زشتی را به من گفتند.

روایت تصویربردار دیدار ذوب‌آهن - استقلال از درگیری با نکونام

جواد عابدین، فیلمبرداری که در جریان دیدار ذوب‌آهن و استقلال با جواد نکونام درگیری پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: مشغول تصویربرداری پخش زنده بودم و کارگردان در گوش من می‌گفت که چه تصویرهایی را بگیرم. در این بین جواد نکونام سرمربی استقلال به سمت من آمد و هدفون را از گوشم برداشت و الفاظ زشت و ناموسی به من گفت.

وی ادامه داد: در ادامه، دیگر همکاران‌ نکونام که دقیق آنها را نمی‌شناسم به سمت من آمدند و به دوربینم آسیب زدند. این مسئله برای نکونام که در کشورهای دیگر هم فوتبال بازی کرده و با پروتکل‌ها و کلمه HB آشناست، خوب نیست. نمی‌دانم دلیل رفتارش چه بود زیرا پروتکل‌ها را رعایت کرده بودم.

بیشتر بخوانید: غیبت نکونام در نشست خبری به دلیل درگیری با یک عکاس

تصویربردار اصفهانی درباره درگیری‌اش با هاشمی‌نسب و سامره گفت: در ادامه همان بحث آمدند و حرف‌هایی زدند که نمی‌توانم آن را تکرار کنم. برای اسطوره‌های فوتبال ما مثل سامره و نکونام خوب نیست که چنین رفتار و صحبت‌هایی داشتند.

وی در خصوص اینکه در حین بازی به مربیان استقلال و نیمکت این تیم نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: تا جایی که قوانین به من اجازه می‌داد به نیمکت نزدیک شدم و بیش از آن کاری انجام ندادم.

منبع: قدس آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    این کاملا مشخص است تو دنبال چه بودی ، چطور با اون همه تجهیزات و در کنار دوربین و میکروفون چطور صدای نکو نام را ندارید کمتر دروغ بده

  • ناشناس
    1

    وقتی که ازبیت المال حقوقها میلیاردی برای بازی که ارزش دیدن را هم ندارند میگیرند معلومه گستاخ و پرده در میشود شما به بزرگی خودتان ببخشید

    نظرات شما -
    • خودم
      0

      دکتر احمدی نژاد ,,, اب را بریزید انجا که ......... تنها برنامه ای که مردم از. تلوزیون میبینند فوتبال و ورزش های پخش مستقیم است والسلام ,

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها