در پی اتفاقات دیدار هفته دهم؛

باشگاه سپاهان هم از پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه سپاهان به دلیل اتفاقات رخ داده در جریان دیدار برابر پرسپولیس از باشگاه تهرانی با ارسال مستندات به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

باشگاه سپاهان هم از پرسپولیس شکایت کرد

ساعاتی پیش بود که باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتار هواداران سپاهانی و همینطور رفتار امید نورافکن از باشگاه اصفهانی و همینطور بازیکن مصدوم این تیم شکایت کرد (بیشتر بخوانید) و حالا این اقدام با واکنش سپاهان مواجه شده است.

در همین زمینه باشگاه سپاهان به دلیل آنچه "وهین و پرتاب اشیا از سوی هواداران پرسپولیس و عدم برخورد ناظر مسابقه با اعتراض‌های مکرر نیمکت پرسپولیس، عنوان شده است، از رقیب دیرینه خود با ارسال مستندات ویدئویی به کمیته انضباطی شکایت برده است.

دیدار سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و مثل همیشه این مسابقه کلاسیک فوتبال ایران با حواشی زیادی همراه بوده و همچنان نیز این حواشی ادامه دارد. باید دید واکنش کمیته انضباطی به شکایت پرسپولیس از نورافکن و سپاهان و بالعکس چه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بیانیه نویسی جای خودش و داده به شکایت کردن، واسه این فوتبال کلا متاسفم

  • ناشناس
    0

    آخه سپاهانیها با بطری آب وغیره بازیکنان پرسپولیس را میزدن به بازیکنان پرسپولیس توهین میکردن چطور شده سپاهان شکایت کرده . اینم از پررویی اصفهانیهاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها