طعنه خمز به داوری بازی تراکتور، استقلال

سرمربی تراکتور گفت: امیدوارم در بازی با استقلال اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند.

طعنه خمز به داوری بازی تراکتور، استقلال

پاکو خمز در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، اظهار داشت: این هفته همه چیز از جمله تلاش بازیکنان در تمرینات، بسیار خوب و منظم بود و آماده بازی با استقلال هستیم. استقلال تیم خوبی است و باتوجه به توانایی‌هایش اکنون در صدر جدول قرار دارد.

دیدار سختی داریم ولی فکر می‌کنم دو تیم با تمامی ظرفیت بازی کنند و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم روند بازی به شکلی باشد که اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند و همه چیز در چارچوب ورزش پیش برود.

خمز با اشاره به طلسم برد استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.

وی در مورد حضور پرتعداد هواداران تراکتور در دیدارهای خارج از خانه به ویژه در ورزشگاه آزادی، گفت: همراهی هواداران در تمامی بازی‌ها اتفاق خوشحال کننده‌ای است و حمایت آنان برای‌مان بسیار حائز اهمیت است.

من از هواداران‌‌مان تشکر می‌کنم. مطمئناً آنان فردا به ما کمک خواهند کرد. به جز ریکاردو آلوز، سایز بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در بازی برابر استقلال ندارند.

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    همیشه حرف حق تلخ هست و بعضی ها رو عصبانی میکنه.همون هایی که با کارهای پشت پرده و فساد، تیم های تهرانی رو در صدر نگه میدارن. اگر بازی ها عادلانه بود الان این دو تیم نهایت در لیگ 1 بودن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها