پست احساسی رامین رضائیان بعد از رای AFC برای سپاهان/ عکس

رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد هواداران و بازیکنان تیم زردپوش اصفهانی را در شوک فرو برد.

پست احساسی رامین رضائیان بعد از رای AFC برای سپاهان/ عکس

بعد از اعلام نتیجه نهایی بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد هنوز عده‌ای از شوک این رای سنگین بیرون نیامده‌اند. به ویژه اینکه تا پیش از صدور حکم در ایران مدام بر طبل صدور رای به نفع ایران دمیده می‌شد. با چنین فضایی طبیعی است که بازیکنان و هوادران سپاهان شوکه شوند.

یکی دو روزی از قطعی شدن رای کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گذرد و همه ابعاد این حکم برای فوتبال ایران سنگین است. از نتیجه بازی تا جریمه نقدی و گرفته شدن حق میزبانی در اصفهان و ماجرای برداشتن سردیس‌ها.   هنوز هم واکنش رسمی و درستی از سوی ایرانی‌ها به این حکم داده نشده است. در این میان رامین رضاییان بازیکن تیم سپاهان تلاش کرده با انتشار استوری بخشی از احساسات هوادران سپاهان را کنترل کند.

رضائیان در حساب اینستاگرامی‌اش نوشت: 

«هواداران عزیز سپاهان میدونم حال دلتان خوب نیست، ولی قرار نیست ما تسلیم شیم و یادتان نرود صاحبان اصلی این باشگاه شما هستید و مطمئن باشید این روز‌های سخت میگذره شک نکنید و در این روز‌های سخت که انقدر راحت حق تیم ما رو بیرون زمین از ما گرفتند از شما میخواهم کنار تیم باشید و اگر شرایطشو داشتید پسفردا در استادیوم آزادی با حضور گرمتان کنار تیمتان باشید.»

1789961_408

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ایران زمین
    3

    برو دوغتو بنوش

  • ناشناس
    3

    شما که گل افساید روبروی ملوان زدید با اعتراضتان گل پذیرفته شد وهزارویک نیرنگ توکارتون هست وپولهای هنگفت وباد اپرده به جیب می زنید خبری نیس

  • ناشناس
    4

    میخاستین سیاسی کاری نکنین،سیاست باید از ورزش
    جدا بشه،وقتی قاطی سیاست شد نتیجه اش
    میشه این داداش.از قدیم گفتن سیاست پدر و مادر
    نداره،اخوی!🙄😱😠☹️😮😳

    نظرات شما -
    • تبریز
      1

      تو گناهی نداری ، کشش مغزت تا این حد است که واقعیات را نمی بینی . دول جنایتکار غرب و شیطان بزرگ در فوتبال و ورزش فقط کار سیاسی میکنند این را متوجه باشی مشکل مغزت حل می شود..‌

  • ناشناس
    5

    شما چکارید اقای رضاییان مگر سپاهان بزرگتر از تو نداره مگه چند سال تو سپاهان بازی میکنی دوسال نخود هر اش نشو

  • ناشناس
    1

    برو بابا اه
    /دوقرون پول گرفتی شدی سپاهانی

  • ناشناس
    1

    یه کله آهنی فروختن به هزاران آدم زنده آخی اخی تا قیومت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها